"حاشیه بر مبانی داستان" اثر جدید ابوتراب خسروی منتشر شد

"ابوتراب خسروی در اثر جدید خود به نام "حاشیه‌ای بر مبانی داستان" در یک مقدمه و 15 فصل به اصول و شیوه درست نگارش داستان پرداخته است.

"حاشیه بر مبانی داستان"  اثر جدید ابوتراب خسروی منتشر شد

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: علاقمندان به نگارش و داستان نویسی می‌توانند با مراجعه به تازه‌ترین اثر ابوتراب خسروی با نام "حاشیه‌ای بر مبانی داستان نویسی"، اصول و شیوه درست نگارش را در قالب 15 فصل به نام‌های "شکل نوشتن"، "خیال"، "ماهیت داستان"، "موضوع روایت"، "زاویه دید"، "چگونگی شکل‌گیری داستان"، "گفت‌وگو در داستان" و… یاد بگیرند.

در نوشته پشت جلد کتاب "حاشیه‌ای بر مبانی داستان" آمده است: ابوتراب خسروی بی‌اغراق تاثیرگذارترین رمان‌ها را در کارنامه ادبی خود داشته و توانسته است فرم‌های بدیع و روایت‌های خلاقانه‌ای در داستان‌ها و رمان‌هایش ارائه کند و چه کسی بهتر از نویسنده‌ای تا بدین پایه مجرب برای انتقال تجربه‌های نغز داستان‌نویسی‌اش. بایست دقت کرد که خسروی صرفاً تئوری‌پرداز نیست که گزاره‌های غیرعملی و انتزاعی صادر کند؛ او رمان‌نویسی است بسیار موفق و در عین حال مسلط بر نظریه‌های ادبی و اگر در خصوص مبانی داستان‌نویسی حاشیه‌پردازی و نظرورزی می‌کند به‌طور دقیق مابه‌ازاهایش را می‌شناسد و می‌تواند خواننده را پابه‌پا راهبری کند تا با مداقه‌هایش تصویری روشن، یگانه و راهگشا از جهان داستان و داستان‌نویسی به‌دست دهد...

کتاب "حاشیه بر مبانی داستان" در 144 صفحه بعنوان یک کار نظری در مورد داستان و داستان‌نویسی، با قیمت ۱۹,۰۰۰ تومان در نشر نیماژ منتشر و به بازار کتاب عرضه شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها