داد «احمد مهران‌فر» هم درآمد/ نارضایتی از عدم پخش فیلم «دینامیت»

احمد مهران‌فر در واکنش به پخش نشدن فیلم سینمایی «دینامیت» در صفحه‌ شخصی‌اش واکنش نشان داد.

داد «احمد مهران‌فر» هم درآمد/ نارضایتی از عدم پخش فیلم «دینامیت»

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: فیلم سینمایی دینامیت ساخته مسعود اطیابی هنوز مجوز اکران نگرفته است و این موضوع موجب ناراحتی و نارضایتی عوامل این فیلم از جمله احمد مهران‌فر شده است.

مهران‌فر در واکنش به عدم پخش این فیلم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «پارسال همین موقع‌ها آخرین روز‌های فیلمبرداری فیلم دینامیت بود . فیلمی که پروانه ساخت گرفت و تولید شد، اما بعد از یکسال، هنوز پروانه نمایش نگرفته. تو این مدت هر بار از تهیه کننده فیلم، ابراهیم عامریان، خبر گرفتم، یه جواب سربالا داده. زمان آقای داروغه زاده، هی میگفت قول این چهارشنبه رو دادن و باز هفته بعد میگفت این چهارشنبه بررسی میکنن و آخرش هم که داروغه زاده رفت و هیچی به هیچی. حالا هم که میگه، گفتن مشکل پروانه نمایش حل شدنیه، اما تاریخ اکران رو ما مشخص میکنیم، حالا کِی معلوم میشه، خدا عالمه.

فیلمی که هفتاد هشتاد نفر براش زحمت کشیدن امروز بعد از گذشت یه سال هنوز بین زمین و هوا معلق مونده... اون هم وقتی که تمام اصلاحاتُ انجام دادیم و هر چی گفتن گوش کردیم. اصلاً نمی‌فهمم، وقتی ما مو به مو، عین همون فیلمنامه‌ای که پروانه ساخت گرفته رو ساختیم، چرا پروانه نمایش رو نمیدن؟

البته گله من بیشتر از تهیه کننده فیلمه که اعتراض درست و حسابی نمیکنه و در مقابل این بی عدالتی و سوءمدیریت ساکت نشسته، تا فیلمی که می‌تونه رکورد فروش سینمای ایرانُ بشکونه، همینطور خاک بخوره»

از جزئیات بیشتر این فیلم اطلاعاتی موجود نیست اما بازیگرانی که در این فیلم احتمالا کمدی بازی کرده‌اند احمد مهران‌فر، نازنین بیاتی، محسن کیایی، پژمان چمشیدی و میرطاهر مظلومی هستند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها