بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران در ایلام برگزار می‌شود / فراخوان ارسال آثار

فراخوان بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران که در ایلام و با شعار «نرسیده به درخت، دو قدم مانده به گل» برگزار می شود، منتشر شد.

 بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران در ایلام برگزار می‌شود / فراخوان ارسال آثار

سرویس فرهنگی مستقل‌آنلاین: بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان به منظور گسترش و پیشبرد سطح هنری هنرمندان جوان و ارتقاء توان تخصصی آنها، با هدف شناسایی و معرفی جوانان هنرمند کشور، با حضور استادان برجسته دانشگاه و هنرمندان برگزیده تجسمی از تاریخ ۳۰ مرداد تا ۳ شهریور در ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش مستقل آنلاین و به نقل از از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، این جشنواره در رشته‌های ارتباط تصویری (پوستر)، تصویرسازی، خوشنویسی (نستعلیق)، طراحی، عکاسی، مجسمه‌سازی، کاریکاتور (کارتون)، نقاشی، نگارگری (نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) برگزار خواهد شد.

هنرمندان جوان پس ثبت نام طبق شرایط جشنواره  و انتخاب اولیه توسط داوران، در کارگاه های آموزشی سه روزه زیرنظر استادان طراز اول هنرهای تجسمی حضور خواهند یافت.

اعلام فراخوان و شروع ثبت نام: دوشنبه ۲۷ خرداد

آخرین مهلت ثبت نام در سایت (www.yafestival.ir) : یکشنبه ۱۳ مرداد، حداکثر تا ساعت ۱۴

به نفرات برتر در هر رشته توسط هیئت داروران تندیس جشنواره، لوح افتخار، عضویت در مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، معرفی جهت بیمه هنرمندان و مبلغ ۲۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد. ضمن آنکه به تمامی شرکت کنندگان در جشنواره مبلغ 5 میلیون ریال و گواهی حضور پرداخت می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها