از گیاهخواری رضا پیشرو تا ازدواج امیر تتلو!

رضا پیشرو در کنسرت چهارشنبه سوری خود در مسکو روی استیج از تتلو نام برده و گفته «ایشالا آزادی داش امیر».

از گیاهخواری رضا پیشرو تا ازدواج امیر تتلو!

روزنامه هفت صبح با عنوان "این روزها در دنیای موسیقی چه می‌گذرد؟ تقریبا هیچ"، در گزارشی نوشته است:

بازپرس تتلو به روزنامه جام جم گفته است: «او در جلسات خود از بلاتکلیفی در ترکیه حرف زده و گفته که دلتنگ خانواده‌اش بوده. همین هم باعث شده با پای خودش به ایران برگردد. حتی توبه نامه هم نوشته و گفته از اعمال و رفتارش پشیمان است. می‌گفت دوست دارد بعد از پایان مجازات مثل خیلی از جوان‌ها ازدواج کند، خانواده تشکیل دهد، بچه بیاورد و موسیقی را به شیوه درستش ادامه دهد.»

اتفاقا رضا پیشرو در کنسرت چهارشنبه سوری خود در مسکو روی استیج از تتلو نام برده و گفته بود «ایشالا آزادی داش امیر». خیلی وقت است که رپرها کنسرت‌های خود را در روسیه برگزار می‌کنند. این بار ولی انگار جمعیت تماشاچی‌ها در کنسرت پیشرو از همه کنسرت‌های قبل بیشتر بود. اخیرا پیشرو در یک مصاحبه به بخش‌هایی از زندگی کاری و غیر کاری خود اشاره کرده بود.

یک بخش از آن که درباره گیاه‌خوار بودنش حرف می‌زند بیشتر از همه قسمت‌ها دیده شده. در این مصاحبه می‌گوید که شما همه مرده‌خوار هستید ولی وقتی گیاه خوار بشوید چاکراهایتان باز می‌شود.او می‌گوید: «من دیگه کاملاً گیاهخوار هستم و کسی که گوشت‌خوار باشه نمی‌تونه حتی نزدیکم بشه.» هم زمان با او پوری در کازان کنسرت داشت. آنهایی که سردار آزمون را دنبال می‌کنند می‌دانند که او مدتی در باشگاه روبین کازان بازی می‌کرد. اتفاقا سهراب ام جی و علی اردوان هم قرار است بیست و نهم اسفند در همین شهر اجرا داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها