آمار فروش فیلم‌های روی پرده / «ما همه با هم هستیم » در صدر

بنا بر اعلام معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی «ما همه با هم هستیم» به فروش ۲۹ میلیارد ریال، «شبی که ماه کامل شد» به فروش ۲۴ میلیارد ریال، «سرخپوست» به فروش ۲۱ میلیارد ریال و «دختر شیطان» نیز به فروش ۲ میلیارد ریال رسیدند.

آمار فروش فیلم‌های روی پرده / «ما همه با هم هستیم » در صدر

معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی جزئیات کامل میزان فروش چهار فیلم اکران عید فطر را اعلام کرد.

چهار فیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمد حسین قاسمی، سرخپوست به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی، ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی و دختر شیطانبه کارگردانی و تهیه کنندگی قربان محمدپور در سینماهای کشور اکران شدند.

بنا بر اعلام معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی ما همه با هم هستیم به فروش ۲۹ میلیارد و ۶۶۸ میلیون و ۵۴۲ هزار ۹۸۰ ریال، شبی که ماه کامل شد به فروش ۲۴ میلیارد و ۸۹۵ میلیون و ۹۷۸ هزار و ۱۹۰ ریال، سرخپوست به فروش ۲۱ میلیارد و ۴۱۴ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۱۹۰ ریال و دختر شیطان نیز به فروش ۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۹۹۰ ریال رسیدند.

بر اساس این گزارش، در میان چهار فیلم سینمایی اکران شده، ما همه با هم هستیم با ۲۴۵ هزار و ۳۳۹ نفر تماشاگر و نمایش در ۱۳۹ سینما و ۴ هزار و ۸۹۹ سانس بیشترین میزان فروش و مخاطب را داشته است. میزان فروش اعلام شده فیلم‌ها تا ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها