«ایرج» در گرگان به روی صحنه رفت

کنسرت ایرج 2

سرویس فرهنگی مستقل‌آنلاین:

 کنسرت حسین خواجه امیری ملقب به ایرج  در تالار فخرالدین اسعد شهرستان گرگان مرکز استان گلستان با استقبال پرشور علاقمندانش برگزار شد.

کنسرت ایرج جمعه شب در تالار فخرالدین اسعد شهرستان گرگان مرکز استان گلستان که مملو از جمعیت بود برای علاقه مندان به موسیقی سنتی برگزار شد. 

به گزارش مستقل‌آنلاین در این اجرا  که سالن مملو از جمعیت بود قطعات محبوبی همچون زندگی کاشکی، پرنده و پیرهن صورتی با صدای ایرج و همراهی امیر احسان فدایی به عنوان خواننده همراه و نوازنده ویلون خوانده شد.

کنسرت ایرج 1


دیگر اعضای این گروه رشید یزدان یار به عنوان نوازنده ویلون، علی نعمت الهی تار، سعید بطلانی سنتور، دامون صفایی گیتار بیس، علی مهدی پور درام و حسین هوشنگی تنبک بودند.
ایرج که در طول برنامه به شدت از سوی علاقه مندان به موسیقی مورد تشویق قرار می‌گرفت در سخنان کوتاهی گفت که در آستانه ۸۷ سالگی افزون بر ۹۰۰ قطعه و تصنیف اجرا کرده که حدود ۵۰۰ مورد آن برای فیلم‌های سینمایی بوده است.  

ایرج که اکنون 87 ساله است یکی از خوانندگان صاحب سبک و محبوب موسیقی ایران است. از آثار معروف او می توان به نیاز، غزل خوان، پرنده، گل من، پیرهن صورتی و گلدون بی گل اشاره کرد.

وی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مخصوصا در دهه های ۷۰ و ۸۰ حدود ۱۰ آلبوم ارائه کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها