راه‌اندازی شبکه تلویزیونی حرفه‌ای 24 ساعته در ایران!

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب پیشنهاد تاسیس یک شبکه تلویزیونی حرفه‌ای 24 ساعته را داد.

راه‌اندازی شبکه تلویزیونی حرفه‌ای 24 ساعته در ایران!

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار گفت:

از یک طرف صدا و سیما و از طرف دیگر بسیاری از شبکه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور در حال گمراه‌سازی افکارعمومی مردم ایران و هدایت اذهان آنان به سمت مسائل حاشیه‌ای و غفلت از مشکلات واقعی هستند.

همهٔ شواهد حاکی از آن است که نظم خاورمیانه در شرف تحولی تاریخی است و اگر نسبت به آثار و ابعاد این تحول، یک آگاهی ملی در بین ایرانیان شکل نگیرد، کشورمان به طرزی فوق‌العاده غم‌انگیز به ورطه‌ای از مخاطرات برگشت‌ناپذیر پرتاب خواهد شد. 

فقط آگاهی ملی می‌تواند حکومت را به سمت انتخاب‌ مسیر درست در این برههٔ تاریخی، هدایت کند، اما افکارعمومی به سبب بمبارانِ شبانه‌روزی و پمپاژ گزارش‌های گمراه کنندهٔ شبکه‌های داخلی و خارجی، پریشان و بی‌اثر شده است.

ای کاش ایرانیان شرافتمند و وطن‌دوست و مستقلِ خارج از کشور دست به ابتکاری می‌زدند و با تأسیس شبکهٔ تلویزیونی حرفه‌ای 24 ساعته‌ای، خبرها و گزارش‌های صحیح و معطوف به تبیین و توضیح منافع ملی ایران را به افکارعمومی عرضه می‌کردند.

یک شبکهٔ 24 ساعتهٔ حرفه‌ای و مستقل و متعهد به منافع ایران، می‌تواند به آگاهی و رشد افکار عمومی و برانگیختن حساسیت آنها به معضلات اصلی جامعه کمک فراوان کند و مردم ما را از اسارت شبکه‌های جهل‌گستر و گمراه کننده، نجات دهد.

در این وانفسای تاریخی این ایران است که فریاد می‌زند:

هل من ناصرٍ ینصرنی؟

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها