«پرنده سیاه» فیلم افتتاحیه جشنواره سن‌سباستین / «سوزان ساراندون» و «کیت وینسلت» در فیلم بازی می‌کنند

​شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم سن‌سباستین کار خود را با نمایش «بلک‌برد» به کارگردانی راجر میچل و با بازی سوزان ساراندون آغاز می‌کند.

«پرنده سیاه» فیلم افتتاحیه جشنواره سن‌سباستین / «سوزان ساراندون» و «کیت وینسلت» در فیلم بازی می‌کنند

سرویس فرهنگی مستقل‌آنلاین:

 «پرنده سیاه» یا «بلک‌برد» ساخته راجر میچل با بازی کیت وینسلت، سوزان ساراندون و میا واسیکوفسکا به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره سن‌سباستین ۲۰۱۹ انتخاب شد.

این فیلم انگلیسی زبان بازسازی فیلم دانمارکی بیلی آگوست در سال ۲۰۱۴ است که با عنوان «قلب ساکت» ساخته شده بود.

به گزارش مستقل‌آنلاین به نقل از ورایتی، این فیلم دوازدهمین تجربه کارگردانی میچل فیلمساز بریتانیایی است و نخستین اکران جهانی خود را در جشنواره فیلم تورنتو تجربه می‌کند و بعد اولین تجربه نمایش اروپایی‌اش را در سن‌سباستین خواهد داشت و در بخش رقابتی حضور پیدا می‌کند.

«قلب آرام» پنج سال پیش در جشنواره سن‌سباستین به نمایش درآمد و تماشاگران را غافلگیر و با استقبال زیاد روبه رو شد. آن فیلم جایزه صدف نقره‌ای بهترین بازیگر زن را نیز برای پاپریکا استین از آن خود کرد.

کریستین تورپ نویسنده فیلمنامه «قلب آرام» فیلمنامه «بلک‌برد» را هم نوشته است.

ساراندون در این فیلم در نقش لیلی ظاهر شده که که سه نسل از اعضای خانواده‌اش را در خانه محلی‌شان برای بار آخر گرد هم می‌آورد.

شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم سن‌سباستین از ۲۰ تا ۲۸ سپتامبر (۲۹ شهریور تا ۶ مهر) برگزار می‌شود و «بلک برد» در نخستین شب جشنواره یعنی ۲۰ سپتامبر دیده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها