چون صداوسیما نتوانسته موفق باشد تصمیم به حذف شبکه خانگی گرفته است

چون صداوسیما نتوانسته در انجام وظایف محوله‌خودش موفق باشد تصمیم به حذف شبکه خانگی و ضعیف کردن بخش خصوصی گرفته.

چون صداوسیما نتوانسته موفق باشد تصمیم به حذف شبکه خانگی گرفته است

صداوسیما چون در انجام وظایف موفق نشده به دنبال حذف نمایش خانگی است/ پیامد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تقویت شبکه‌های ماهواره‌ای است

نوری قزلجه، نماینده مجلس، گفت:

بحث نظارت صداوسیما بر شبکه خانگی به هیچ وجه تصمیم درست و منطقی نیست زیرا دو مجموعه‌ای که‌فعالیت مشابهی دارند نمی‌توان یکی را ناظر بر دیگری قرار داد و اختیارات آن را به رقیب واگذار کرد.

طبیعی‌ است که آن مجموعه برای حذف رقیب اقداماتی را انجام خواهد داد که تعارض منافع در آن اثر خواهد گذاشت.

جذابیت‌های شبکه نمایش خانگی متنوع و فراوان است و مخاطبان زیادی هم دارد، این واگذاری اختیار بلاوجه به صدا و سیما باعث تضعیف شبکه نمایش‌خانگی شده در نتیجه استقبال مردم از شبکه‌های ماهواره‌ای و ... بیشتر خواهد شد.

این اقدام با اصل رقابت، اصول و منطق فعالیت‌های اقتصادی  سازگار نیست و مشکلات جدی برای شبکه‌نمایش خانگی ایجاد می‌کند به‌طوری‌که صداوسیما به عنوان رقیب، بسیاری از برنامه‌های شبکه خانگی را حذف‌ خواهد کرد بنابراین برای جبران کم‌کاری و عملکرد ضعیف خودش، رقبا را از صحنه بیرون خواهد کرد.

چون صداوسیما نتوانسته در انجام وظایف محوله‌خودش موفق باشد تصمیم به حذف شبکه خانگی و ضعیف کردن بخش خصوصی گرفته تا مانع پیشرفت ومحبوبیت شبکه خانگی شده و عملکرد ناموفق و نیمه‌تعطیل خودش را پوشش دهد.

تصمیم شورای انقلاب فرهنگی غلط و عامل مهاجرت هنرمندان و تقویت ماهواره‌ها می‌شود.

نمایندگان مجلس مخالف جدی اجرایی شدن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند. / دیده‌بان ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها