با فحش و تهمت می‌گویند چرا انتقاد می‌کنید؟!

روزنامه صداوسیما منتقدان را با انواع و اقسام بدوبیراه و ناسزاها خطاب قرار داده که چرا از «نظارت صداوسیما بر شبکه نمایش خانگی» انتقاد می‌کنید؟

با فحش و تهمت می‌گویند چرا انتقاد می‌کنید؟!

آقای جبلی عذرخواهی کنید!

روزنامه صداوسیما در روزهای پنجشنبه و شنبه، منتقدان را با انواع و اقسام بدوبیراه و ناسزا و تهمت بدون اثبات و شبیه‌سازی تاریخی خطاب قرار داده که چرا از «نظارت صداوسیما بر شبکه نمایش خانگی» انتقاد می‌کنید؟ 

آقای جبلی! این رفتار عجولانه و غیرحرفه‌ای روزنامه رسمی شما، مصداق نگرانی اهالی هنر است، وقتی انتقاد ساده اهالی رسانه، هنرمندان و بیانیه شفاف خانه سینما را در جرگه «پول کثیف» و «سپاه ابرهه» تعبیر می‌کنید معلوم است که از هم اکنون لیست سیاه هنرمندان معترض را فهرست کرده‌اید تا بعدا در ورودی «خیبر» به حساب‌شان برسید!

آقای جبلی! عذرخواهی کنید و نشان دهید «ظرفیت» برادر بزرگتری را دارید و بخاطر یک مصوبه مبهم که موکول شده به آینده و مجلس «سرمست» نشدید و دستور حمله صادر نکردید!

یادتان باشد در صف منتقدان شما، هنرمندان، روزنامه‌ها و روزنامه‌نگاران اصولگرایی وجود دارند که بسیار بیشتر و بهتر از سربازان مسلح شما، حوزه فرهنگ را می‌شناسند و دغدغه انقلاب و ایران و مردم را دارند!/ دیده‌بان ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها