آشنایی نمایشگاه‌های کیش و شرایط برگزاری آن

آشنایی نمایشگاه‌های کیش و شرایط برگزاری آن

کیش به‌عنوان یکی از مناطق آزاد کشورمان گردشگران خارجی و داخلی زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. بسیاری از آن‌ها تنها هدف گردش و تفریح در این جزیره را ندارند، بلکه می‌خواهند در نمایشگاه‌های برگزارشده در کیش شرکت کنند.

در واقع برای رونق حوزه‌های مختلف اقتصادی و تجاری کیش نمایشگاه‌های مختلفی در آن‌جا برگزار می‌شود. این نمایشگاه‌ها در کنار بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان ایرانی، از مهمانان کشورهای خارجی نیز استقبال می‌کنند. زیرا تعداد زیادی از آن‌ها نمایشگاه‌های بین المللی محسوب می‌شوند.

 

در ادامه این مطلب لیست نمایشگاه های کیش را برای شما آماده کردیم تا بتوانید اطلاعات بیشتری از نمایشگاه‌های مورد علاقه خود داشته باشید. بنا‌براین تا انتها همراه ما بمانید.

مرکز نمایشگاه‌های کیش

نمایشگاه‌های کیش با توجه به موضوع و اهمیت آن‌ها در دو مکان متفاوت برگزار می‌شوند که عبارت هستند از:

مرکز همایش‌های بین المللی کیش

نمایشگاه‌های بزرگ و اصلی که به فضای بیشتری نیاز دارند، در این مکان برگزار می‌شوند. این مرکز دقیقا در کنار فرودگاه بین المللی کیش قرار دارد و بهترین مکان برای برگزاری هر نمایشگاهی است.

سالن تئاتر شهر کیش

سالن تئاتر شهر کیش برای برگزاری کنسرت‌ها و جشنواره‌ها که به فضای کوچکتری نیاز دارند، استفاده می‌شود. این سالن در مرکز کیش قرار دارد و از امکانات متعددی برخوردار است.

برگزاری نمایشگاه جهانی تمبر در کیش

در لیست نمایشگاه های کیش نمایشگاه جهانی تمبر کیش به‌چشم می‌خورد که مهر ماه سال 1401 همزمان با روز پست و با همکاری اتحادیه جهانی پست و شرکت پست جمهوری و کشورهای عضو این اتحادیه برگزار خواهد شد.

شرکت پست با برگزاری نمایشگاه جهانی تمبر در کیش که شامل تمبرهای کشورهای عضو اتحادیه جهانی پست می‌شود، فعالیت خود را در حیطه‌های زیرساختی، فرهنگی و نرم‌ فزاری آغاز کرده است.

باجه پستی در بندرگاه و فرودگاه کیش در راستای امکانات نرم افزاری و سخت افزاری، برای فراهم کردن امکان دریافت امانت و بسته از مشتریان برای ارسال به مناطق مختلف کشور راه‌اندازی شده است.

امکان دریافت بسته‌ غیر از پاکت نامه در شرکت پست کیش وجود نداشت تا این‌که باجه‌های پستی در فرودگاه و بندرگاه راه‌اندازی شد. در یک سال اخیر این امکان ایجاد شده است که بسته‌های پستی از مبدا کیش به دست گیرنده‌ها در مدت زمان کمتر از 24 ساعت برسد.

برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانید با تورهای مختلف مانند تور کیش از اصفهان به این جزیره زیبا سفر کنید.

نمایشگاه کتاب

عنوان بعدی در در لیست نمایشگاه های کیش، نمایشگاه کتاب است که در تاریخ 13 الی 21 آبان در نمایشگاه‌های بین المللی کیش برگزار خواهد شد. برگزارکننده این نمایشگاه معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش است.

نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی

این نمایشگاه در تاریخ 8 الی 11 آذر ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی کیش برگزار خواهد شد و چندین هیات دیپلماتیک از بیش از 15 کشور جهان در آن شرکت خواهند کرد و این نمایشگاه بیش از 260 مشارکت‌کننده داخلی و 40 مشارکت‌کننده بین المللی دارد.

از اهداف این نمایشگاه مشارکت پررنگ و قابل توجه بخش خصوصی است، از جمله نهادهای مهمی مانند سازمان منطقه آزاد کیش، سازمان بورس و اوراق بهادر، وزارت صنعت، معدن و تجارت و بیمه.

نمایشگاه صنعت ساختمان کیش

نمایشگاه صنعت ساختمان در میان لیست نمایشگاه های کیش توسط شرکت هفتواد در تاریخ 7 الی 10 آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد. اگر به این نمایشگاه علاقه دارید یا حوزه فعالیت شما صنعت ساختمان است، می‌توانید از پایتخت و با شرکت در تور کیش از تهران، به این منطقه بیایید.

نمایشگاه بین المللی فولاد ایران 

برگزار کننده این نمایشگاه شرکت بلخ آذر مجد است که در تاریخ 23 الی 25 آذر ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی کیش برگزار خواهد شد.

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی برای اولین بار در جزیره زیبای کیش در تاریخ 7 الی 10 دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد. مجری این نمایشگاه شرکت ماندگار آفرینان بوده و محل برگزاری آن نمایشگاه‌های بین المللی کیش است.

نمایشگاه بین المللی انرژی کیش

در میان لیست نمایشگاه های کیش، به نمایشگاه بین المللی انرژی کیش می‌رسیم که توسط شرکت سپتناس کیش از تاریخ 20 الی 23 دی ماه به مدت 3 روز برگزار خواهد شد.

نمایشگاه صنعت و بازار سازهای نوین

نمایشگاه صنعت و بازار سازهای نوین برای اولین بار در کیش به مدت 2 روز در تاریخ 14 الی 16 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد. برگزارکننده این رویداد طرح کنگره صنعت و بازار سازه‌های نوین است.

سخن نهایی

کیش نه تنها یک مقصد گردشگری برای تجربه امکانان تفریحی مختلف یا لذت از آرامش سواحل زیبای آن است، بلکه نقش میزبان نمایشگاه‌های مختلف را نیز ایفا می‌کند. بنابراین در مطلب بالا لیست نمایشگاه های کیش را به همراه تاریخ آن‌ها معرفی کردیم تا بتوانید در بازه‌های زمانی قیدشده به این جزیره بیایید و در نمایشگاه دلخواه خود شرکت کرده یا از آن بازدید کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها