آیا همسر محمدرضا گلزار بازیگر است؟

آیا همسر محمدرضا گلزار بازیگر است؟

تصاویری که در فضای مجازی در حال انتشار است، گفته می‌شود مربوط به همسر محمدرضا گلزار است که فعال عرصه مدلینگ است و بازیگری نمی‌کند. البته این‌ها شایعاتی است که رسما فعلا تایید نشده‌اند. در ادامه مطالبی که در خصوص همسر گلزار در بعضی سایت‌ها و رسانه‌ها منتشر شده است را می‌خوانید؛

آیسان آقاخانی

 رضا گلزار در دفتر عقد و ازدواج

ویدیویی از محمدرضا گلزار و یک خانم جوان در فضای مجازی منتشر شده که این بازیگر با کت و شلوار دامادی بوده و خانمی که همراه او است لباس سفید نامزدی بر تن دارد. برخی از پیج اینستاگرامی نام این خانم را آیسان آقاخانی عنوان کرده اند که در زمینه مدلینگ فعالیت دارد و دختر یکی از تاجران سرشناس است؛ درباره نحوه آشنایی آنها گفته می‌شود که محمدرضا گلزار به عنوان مدل برای شرکت پدر این دختر فعالیت کرده که در نهایت سرآغاز آشنایی آن‌ها بوده است و این خانم از طرفداران محمدرضا گلزار نیز محسوب می‌شود.



این دختر اهل زنجان بوده و پیج‌های مختلف اینستاگرامی او را با عنوان همسر محمدرضا گلزار معرفی کرده‌اند. پس از اینکه اخبار ازدواج این هنرمند سینما منتشر شد، حالا عکس‌های همسر او فاش شده است.آیسان آقاخانی اسم همسر محمدرضا گلزار می باشد و دختر یک تاجر است.

ایسان (معصومه) آقاخانی متولد ۷۶ در زنجان است که از سال ۹۸ با گلزار آشنا شد و آن‌ها دو روز پیش با هم ازدواج کردند. او ۲ روز پیش طی ازدواج رسمی با محمدرضا گلزار زندگی مشترک را آغاز کرد. نکته جالب اینجاست که محمدرضا گلزار متولد سال ۵۶ هست و آنها ۲۰ سال باهم اختلاف سنی دارند. خبر ازدواج محمدرضا گلزار در فضای مجازی بازتاب گسترده ای را به همراه داشت و هواداران این بازیگر غافلگیر شدند.

تصاویر و ویدیوهایی نیز با عنوان مراسم عقد و حضور گلزار در کنار همسرش منتشر شده است .
فن پیج های محمدرضا گلزار که تعداد بالایی نیز دارند با انتشار پست هایی در صفحات خود ازدواج هنرمند محبوب خود را تبریک گفتند. 
همچنین محمدرضا گلزار نیز در صفحه خود یک استوری با کت شلوار و لباس مجلسی منتشر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها