امیدوارم در آینده نظارت استصوابی مجددا به نظارت استطلاعی تبدیل شود

مهندس مروارید در یک بیانیه خطاب به مردم استان ایلام از آنها درخواست کرد تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

امیدوارم در آینده نظارت استصوابی مجددا به نظارت استطلاعی تبدیل شود

بسمه تعالی

مردم عزیز و شرافتمند استان ایلام

سلام علیکم 

میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دخت گرامی پیامبر اعظم را خدمت شما مردم عزیز خصوصاً زنان قهرمان استان تبریک عرض میکنم و در این روز سر برآستان ربوبی فرود آورده و از اینکه در پیشگاه شما مردم عزیز #اندک_آبرویی دارم خدای متعال را سپاسگزارم.

اینک که #شورای_نگهبان به نمایندگی #هسته_سخت_قدرت، انتخابات را مهندسی کرده است، #برماست که چون بعضی ادوار گذشته در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس #به_پاخیزیم و #خواب_خوش آنان را برای یکدست شدن مجلس آینده #برهم_زنیم، خصوصاً شما مردم عزیز استان ایلام که همواره و در مقاطع مختلف انقلاب خط شکن و پیشرو بوده اید.

اکنون که شورای اصلاح طلبان استان جناب آقای دکتر #جلال_میرزایی را به عنوان کاندیدا معرفی نموده و از ایشان حمایت کرده اند، من هم به این انتخاب #احترام_میگذارم و لازم است نکاتی را خدمت شما مردم عزیز #دو_حوزه انتخابیه استان اعلام دارم.

۱-در #حوزه_شمال هر فردی حق دارد به #دونفر رای بدهد. #تکرار _میکنم هر نفر حق دارد به دونفر رأی بدهد.

پس، #کسانی_که_دل_در_گرو_اصلاحات دارند رای اول را به کاندیدای اصلاحات و رای دوم را با احترام به همه کاندیداها به کسی بدهند که از حوزه سخت قدرت و اقتدارگرایان #دورتر است و در گذشته و حال به اصلاحات نزدیک و #سابقه_عملکرد اصلاحی داشته است.

در #حوزه_جنوب هم به همین نحو؛ باتوجه به #ردصلاحیت اصلاح طلبان آن حوزه به کسی رای بدهند که ضمن داشتن اوصاف عمومی نمایندگی مجلس، از اقتدارگرایان دور و به اصلاح طلبان نزدیک باشد.

۲-کسانیکه به خاطر #حفظ_نظام و مقابله با دشمن خارجی قصد دارند رای بدهند ولی کسی را نمی پسندند، میتوانند روی برگه رای خود کلمه " #جمهوری_اسلامی " را بنویسند؛ شاید #تلنگری باشد بر اقتدارگرایان که مجدداً #جمهوریت را به نظام بازگردانند.

۳- اما برای #کسانی_که_قصد_ندارند به هیچ وجه رای بدهند و در انتخابات شرکت کنند، #احترام_قائلم و #درددل آنان را #حس_میکنم، #امیدوارم در آینده اوضاع به سمتی برود که #شاهد_آزادی در کاندیدا شدن افراد و آزادی عمل در انتخاب کاندیدای مورد نظر خود باشند و #نظارت_استصوابی مجددا به #نظارت_استطلاعی که خواست اولیه تصویب کنندگان قانون اساسی بوده، #تبدیل_شود.

در پایان از خداوند متعال برای همگان سلامتی و موفقیت خواستارم و دعا میکنم خداوند این #ملک_و_ملت را از #شر_دروغ و #فساد دور نگهدارد. آمین یا رب العالمین.

فرزند کوچک شما

محمدرضا مروارید

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها