منشاء همه مشکلات این است که به توصیه‌های رهبر انقلاب گوش نمی‌کنید!

امروز بیش از ۳۰ سال است که دشمن و ناوگان های او کشور ما را محاصره کرده اند و مثل سگ در اطراف ما پارس می کنند اما جرات نزدیک شدن به ما را ندارند.

منشاء همه مشکلات این است که به توصیه‌های رهبر انقلاب گوش نمی‌کنید!

سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در مراسم پایانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و هجدهمین دوره مسابقات سراسری دانشجویان ارتش در مشهد افزود: منشاء همه مشکلات این است که توصیه ها، رهنمودها و راهبردهای سازنده ولایی به وسیله برخی مدیران ناآگاه مورد اقتدا قرار نگرفته است.
وی ادامه داد: در زمان دفاع مقدس، گلوله، توپ و امکانات اولیه دفاعی نداشتیم اما امروز موشک های دوربرد و نقطه‌زن ما آمریکا را وحشت زده کرده است و همه اینها به خاطر مدیریت و فرماندهی ولایی در این عرصه بوده که ما را از وضعیت کمبود امکانات در دوران دفاع مقدس به پیشرفت‌های نظامی امروز رسانده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:اگر از این مدیریت در عرصه های اقتصاد و دیگر عرصه ها هم پیروی می‌شد با این مشکلات در اقتصاد رو به رو نبودیم.
علم الهدی افزود: تمسک به عترت پیامبر (ص) تنها یک عشق احساسی نسبت به عترت نیست بلکه عمل به تدابیر، رهنمودها و راهبردسازی های ولایت است که در فرماندهی حجت امام عصر(عج)  به عنوان تنها عنصری که آن حضرت امت را به او سپرده و امروز در راس همه تدابیر و فرماندهی نیروهای مسلح قرار دارد نمود می یابد.

وی اضافه کرد: امروز بیش از ۳۰ سال است که دشمن و ناوگان های او کشور ما را محاصره کرده اند و مثل سگ در اطراف ما پارس می کنند اما جرات نزدیک شدن به ما را ندارند وهمه اینها به خاطر هیمنه و اقتدار و عظمت نیروهای مسلح و ارتش ماست که اقتدار باطنی، ایمان و معنویت نیروی مسلح کشور باعث ترس دشمن شده است. 

سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و هجدهمین دوره مسابقات دانشجویان ارتش از یکم دی‌ماه در مشهد آغاز شد و امروز با معرفی نفرات برتر در تالار قدس حرم امام رضا(ع) پایان یافت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها