اگر رسایی به هیئت رئیسه برود باید برای مجلس تاسف خورد!

مسعود پزشگیان گفت احتمال راهیابی رسایی به هیئت رئیسه اندک است اما اگر چنین شود باید به حال مجلس تاسف خورد.

اگر رسایی به هیئت رئیسه برود باید برای مجلس تاسف خورد!

مسعود پزشکیان درباره انتخابات مجلس گفت:

فکر نمی‌کردم آقای خاتمی به اینجا برسد که رأی ندهد. طبیعتاً او تحت فشار یکسری از این جریانات تند است کما اینکه از قبل هم بوده است. مقام معظم رهبری از ابتدای سال ۱۴۰۲ به دست‌اندرکاران تاکید می‌کنند که مشارکت افزایش پیدا کند.

وقتی اینها کاری می‌کنند که در نتیجه آن افرادی که دلخواه یک جمعیتی هستند، نتوانند وارد رقابت شوند و بعد افرادی را انتخاب می‌کنند که اکثریت آنها از یک دسته، جناح و گروه خاصی هستند، در نتیجه تعدادی بر اساس همان توصیه‌ای که مقام معظم رهبری فرمودند می‌آیند و رأی سفید می‌دهند چراکه آن داوطلبین را قبول ندارند. همچنین عده‌ای هم قهر می‌کنند، نمی‌آیند و می‌گویند آن کسی که من می‌خواستم در میان داوطلبین نیست، به چه کسی رأی بدهم؟

وی افزود:نگذاشتند از اصلاح‌طلبان افراد زیادی به مجلس راه پیدا کنند اما نهایتاً آن تعداد اقلیتی که آمدند می‌توانند یک اقلیت تاثیرگذار باشند.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی پیرامون گمانه زنی ها درباره ترکیب هیئت رئیسه نیز گفت:بعید می‌دانم رسایی و طیفی که به این شکل فکر می‌کنند، بتوانند در هیات رئیسه یا جاهای دیگری حضور پیدا کنند و اگر هم بتوانند حضور پیدا کنند آدم باید تاسف بخورد که اوضاع به این روند و این شکل رقم خورده است چراکه مجلس محل گفتگو است، محل دعوا کردن و بداخلاقی نیست. اینها اگر سندی برای عیب کسی دارند آن را به شورای نگهبان می‌دادند تا تصمیم بگیرد. اینکه آدم از یکی خوشش نیاید بعد یک روندی را تعریف کند و بگوید اینها فاسد هستند، منطقی نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها