شخص آقای رئیسی به شدت مخالف مشارکت مردم در انتخابات است

من معتقدم شخص آقای رئیسی به شدت مخالف مشارکت مردم در انتخابات است.

شخص آقای رئیسی به شدت مخالف مشارکت مردم در انتخابات است

کنایه محمد مهاجری به ابراز نگرانی حدادعادل و پورمحمدی در مورد مشارکت کم مردم در انتخابات: پیش ثبت نام و ردصلاحیت زودهنگام اسمش می شود تلاش برای افزایش مشارکت؟

 

فعال رسانه‌ای اصولگرا گفت: دو صد گفته چو نیم کردار نیست. چه کاری کرده‌اند برای اینکه واقعا در عمل هم این اتفاق بیفتد؟! کدام یک از دوستان اصولگرا مصاحبه کرده‌اند که در فضای بررسی و رد صلاحیت‌ها باید یک مقداری عاقلانه‌تر رفتار کرد؟

من معتقدم شخص آقای رئیسی به شدت مخالف مشارکت مردم در انتخابات است. از ۱۴۰۲/۱/۱ تا امروز ایشان یک کلمه هم راجع به انتخابات حرف نزده؛ معنایش چیست؟ به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور که باید مشارکت مردم در انتخابات افزایش پیدا کند.

 در صورتی که اصلاح‌طلبان و معتدلین وارد صحنه شوند، قطعا اصولگریان هم به سمت لیست واحد خواهند رفت.

اگر اصلا‌ح‌طلبان به این نتیجه برسند که احتمال برنده شدن در انتخابات دارند، من فکر می‌کنم با نشاط هم وارد خواهند شد و در آن صورت است که آرایش سیاسی جریان مقابل خودشان را به هم خواهند زد./ جماران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • خسرو

    اگر از الان آقای رئیسی مردم را برای انتخابات دعوت کند شما یکنفر خواهید گفت رئیس جمهور ترس از شرکت نکردن مردم در انتخابات دارد و حال که زود هنگام حرف نمی زند و واقعا مشغول رفع مشکلات مردم است باز هم اینطور می نویسی پس بنویس تا خسته شوی

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها