ماجرای سه برادر رئیس صداوسیما؛ چند نفر پناهنده شدند؟ چرا میثم جبلی سخنگو شد؟

به جای آنکه «دکتر محمد جبلی» در مورد فرزندش حرف بزند، این میثم است که سخنگوی برادر شده است. آیا پدر محمد‌امین جبلی با دلایل خاصی خودش در مقابل دوربین قرار نگرفته است؟

ماجرای سه برادر رئیس صداوسیما؛ چند نفر پناهنده شدند؟ چرا میثم جبلی سخنگو شد؟

 امتداد نوشت: با پناهندگی برادر پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما به کانادا، نکات ابهام برانگیزی از این پناهندگی همچنان به چشم می خورد. پیمان جبلی در واکنش به اظهارات برادرش که از شبکه ایران اینترنشنال پخش شد آن را «طبیعی» و در قالب «ریزش‌ها و رویش‌ها» تحلیل کرد.

سعید جلیلی

اما تاکنون جدال دو عموی فرزندی که در هواپیمای اوکراینی کشته شد را شاهد هستیم، درحالی که از پدر و ولی دم فرزند خبری نیست. آیا او نیز پناهنده شده است؟
پیمان جبلی در مراسم کشته های هواپیمای اوکراینی

نشریه آمریکایی تایم از پناهنده شدن میثم جبلی برادر پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به آمریکا خبر داده و هیچ حرفی از برادر سوم به میان نیاورده است. درحالی که برادر سوم یعنی «دکتر محمد جبلی» (جراح متخصص قلب) کسی است که فرزندش در ماجرای هواپیمای اوکراینی بوده است.

با این حال به جای آنکه «دکتر محمد جبلی» در مورد فرزندش حرف بزند، این میثم است که سخنگوی برادر شده است. میثم جبلی در گفتگو با ایران اینترنشنال می‌گوید: «از آنجا که از داخل ناامید شدیم ترجیح دادیم از ایران خارج شویم». میثم از افعال جمع برای خروجشان استفاده کرده اما در مجامع بیرونی ما هیچ تصویری از پدر نمی بینیم.

در صورتی که پدر محمد امین جبلی دانشجوی ۲۹ ساله پزشکی که در فاجعه سرنگون کردن هواپیمای اوکراینی جان خود را از دست داد، در ایران بود، حتما مقابل دوربین قرار می‌گرفت و در کنار پیمان جبلی علیه میثم موضع گیری می‌کرد.

عدم حضور او در صداوسیما به منزله نبودنش در ایران و عدم حضورش در کنار میثم جبلی سوال بر انگیز است.

آیا پدر محمد‌امین جبلی با دلایل خاصی خودش در مقابل دوربین قرار نگرفته است؟

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها