زنان ایران با آوردن فرزند، انقلاب اسلامی را نجات دهند

ناتو فرهنگی می خواهد مادری در جامعه از بین برود. آنها مانع فرزند آوری و موجبات رشد جمعیت منفی شده اند. بانوان می توانند کشور و عزت مردم ایران و انقلاب اسلامی و خون شهدا را با فرزند آوری نجات دهند.

زنان ایران با آوردن فرزند، انقلاب اسلامی را نجات دهند

همایش پاسداشت مقام مادر و روز زن (سرمشق فاطمی) با حضور معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه، رئیس مرکز وکلا،کارشناسان و مشاوران قوه قضاییه و جمعی از نمایندگان مجلس در مجتمع شهید بهشتی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در این مراسم گفت: برخی از واژه ها قطع نظر از هر باور و فرهنگی مقدس است،واژه شهادت و شهید نیز از جمله این واژه ها است و تمام ادیان و مذاهب از فرزندان مجاهد خود در میدان های نبرد که از ارزش های آن دفاع کرده اند در یک افق برتر نگهداری می کند.

وی گفت: از زمان کشف قاره آمریکا بنا بر اذعان خودشان نه آنچه ما بگوییم با جامعه انسانی چه کردند آنچه خودشان می گویند ۱۲۰میلیون سیاه پوست را قتل عام کردند.خودشان فجایع زیادی در دنیا از جمله ژاپن رقم زدند و در ساعت قتل نفس می کنند و در سال هزار نفر سقط جنین می کنند که تلاش دارند جامعه ما را هم به این سمت ببرند.

وی ادامه داد: امروز دشمن نظام شیطانی حاکم بر دنیا می خواهد قداست را از مادر بگیرد و اصلا مادری در جامعه از بین برود وقتی ازدواج در جامعه از بین برود فرزندی هم وجود نخواهد داشت.

وی گفت: از این رو باید مادران و تمام ارزش های آن را تکریم کنیم، مادران شهدا که فرزندانشان جان دادند تا از ناموس ملت دفاع کنند باید آنها را بزرگ بدانیم و آنها را به عنوان الگو مطرح کنیم و در این زمینه رسانه‌ها و نظام های آموزش تلاش کنند و غفلت نورزند چرا که شبیه خون و ناتو فرهنگی به دنبال قطع ریشه سعادت جامعه است و به اسم پیشرفت سن ازدواج را بالا برده و مانع فرزند آوری و موجبات رشد جمعیت منفی شده اند.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه گفت: از این رو بانوان می توانند کشور و عزت مردم ایران و انقلاب اسلامی و خون شهدا را با فرزند آوری نجات دهند و تسلیم نظریه های صهیونیستی و دروغ نشوند و در رفتار و اخلاق و علم آموزی به الگوی بانوان حضرت زهرا (س) اقتدا کنند تا رشد معنوی و بصیرتی جامعه ما تامین شود.

رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران گفت: امیدواریم این روز و پاسداشت مقام زن سرآغازی برای همه ما باشد که این الگو را در نظام هستی سرمشق خود کنیم و به تبعیت از معرفت این بانوی بزرگوار رفتار و کردار خود را فاطمی کنیم که اگر همین نکته را انجام دهیم کار بزرگی انجام داده ایم./ایسنا

 

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها