رازهای زیبایی پوست صورت چیست؟

پوست صورت یکی از مهمترین قسمت های بدن هر فردی بوده که باید به آن اهمیت بسیار داد.

رازهای زیبایی پوست صورت چیست؟

صورت به دلیل اینکه بیشتر در معرض دید و همینطور در معرض عوارض محیطی و آلودگی قرار دارد، باید همواره به آن رسیدگی شده تا پوستی جوان و شاداب داشته باشید.

اما برای داشتن پوستی سالم و شاداب شیوه ها و روش های درمانی بسیاری وجود دارد که با انجام هر یک از آنها می توانید پوستی زیبا و شفاف داشته باشید.

با کارشناسان ما در کلینیک زیبایی غرب همراه باشید تا شما عزیزان را با رازهای زیبایی پوست صورت بیشتر آشنا کنند.

راه های طبیعی زیبایی پوست صورت

همانطور که در ابتدای این مقاله به آن اشاره کردیم، برای محافظت از پوست صورت راه های بسیاری وجود دارد که هم میتوانید به صورت طبیعی و در منزل آنها را انجام دهید، و یا می توانید از روش های درمانی که در کلینیک های پوست و زیبایی انجام می شود، استفاده کنید. در ابتدا شما عزیزان را با روش های طبیعی و خانگی بیشتر آشنا می کنیم.

1

زیبایی پوست صورت با رژیم غذایی

یکی از مهمترین رازهای داشتن پوستی سالم و زیبا، تغذیه سالم است. غذا و خوراکی هایی که مصرف می کنید تاثیر بسزایی بر سلامت شما و همینطور در زیبایی پوستتان دارند. در ادامه با بهترین مواد غذایی مناسب برای پوست صورت بیشتر آشنا می شوید:

استفاده زیاد آب برای شادابی پوست

یکی از مواد مغذی و ضروری برای بدن آب می باشد. آب علاوه بر اینکه برای دیگر اعضای بدن مفید بوده، در شادابی و سلامت پوست صورت نیز تاثیر بسزایی دارد.

اگر در روز به مقدار کافی آب مصرف کنید یعنی مصرف ۶ تا ۸ لیوان در روز، پوست صورت خود را مرطوب نگه می دارید و در بافت پوست شما تاثیر زیادی داشته و چروک های نازک و ظریف پوست صورتتان کمتر به چشم می آید. همچنین با مصرف کافی آب بدن شما را آبرسانی کرده و سدیم اضافه از بدن شما خارج می شود.

مصرف سبزیجات و میوه یکی از رازهای زیبایی پوست صورت به حساب می آید: شما با خوردن سبزیجاتی مانند کلم و اسفناج ،ویتامین های A، E، C ، آهن و فیبر بدن خود را تامین می کنید. سیب، چغندر، گوجه فرنگی، سیب زمینی و ... از میوه جات و سبزیجاتی هستند که پوست شما را زیبا و شفاف می کنند و همچنین از سبزیجات و میوه جات باید روزانه به صورت پی در پی مصرف شود‌.

استفاده از روی (ZINK)

اگر در بدن خود دارای کمبود روی هستید، باید بگوییم که پوست شما دچار خشکی و انواع جوش های مختلف است. با استفاده کردن و تغذیه کردن از ماهی، گوشت، حبوبات، تخم مرغ و ... که دارای منبع روی هستند و شما با مصرف این مواد غذایی می توانید روی بدن خود را تامین کنید. همچنین مصرف روی از بروز چربی های اضافه جلوگیری کرده و جای جوش های شما را درمان می کند.

استفاده صحیح از چای سبز

چای سبز یکی دیگر از مواد غذایی مناسب برای زیبایی و شادابی پوست می باشد. چای سبز نه تنها در لاغری تاثیرگذار است، بلکه پوستتان را سالم و شفاف نگه می دارد. چرا که از آنتی اکسیدان ها، فیتوکمیکال ها و آمینو اسید ها مانند پلی فنول ها و ویتامین ها (فولیک اسید، B، کافئین، منیزیم، منگنز، پتاسیم) درست شده است.

همچنین این چای باعث بهبود رنگ پوست، جلوگیری از پیری پوست صورت، درمان انواع جوش، کاهش منافذ پوست و لایه برداری، کاهش و درمان پف و سیاهی دور چشم و ... می شود که همه این ها رازهای زیبایی پوست صورت شما به حساب می آیند.

زیبایی پوست صورت با مصرف گردو

یکی از مغذی ترین خوراکی ها، گردو می باشد. گردو در زیبایی پوست صورت تاثیر بسزایی دارد، زیرا گردو برای عملکرد صحیح پوست صورت ضروری بوده و همچنین برای بهبود زخم و برای مقابله کردن با التهاب و باکتری های پوست بسیار موثر و مفید است. گردو دارای مقادیر کمی از آنتی اکسیدان ها ویتامین E و سلنیوم است.

2

مصرف تخم مرغ برای سلامت پوست صورت

این ماده ی غذایی دارای لوتئین بوده که پوست شما را هیدراته و انعطاف پذیر می کند و پروتئین های آن بافت پوست را ترمیم و باعث استحکام و درخشندگی پوست می شود.

تخم مرغ به این دلیل از رازهای زیبایی پوست صورت است چون باعث سفت شدن پوست، بستن منافذ باز آن، کاهش و درمان پف چشم، درمان پوست چرب، لایه بردار و آبرسان و ... می شود.

از دیگر موارد طبیعی زیبایی پوست صورت می توان به هریک از موارد زیر اشاره کرد:

  • خواب کافی
  • ورزش روزانه
  • غلبه بر استرس

روش های درمانی برای زیبایی پوست صورت

در کنار روش های طبیعی نام برده شده جهت داشتن پوستی زیبا و شاداب، موارد سریع تر و جدیدتری برای سلامت پوست وجود دارد که امروزه افراد بسیاری به انجام هر یک از این روش ها می پردازند. در ادامه به معرفی چند روش درمانی و زیبایی پوست در در کلینیک های پوست و زیبایی انجام می شود اشاره خواهیم کرد:

فیشال پوست صورت

فیشیال صورت یکی از پر طرفدارترین روش های درمانی و زیبایی پوست صورت می باشد که مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است. فیشیال پوست برای افراد مختلف، کاربردهای متفاوتی خواهد داشت.

برخی از افراد تنها برای خلاص شدن از جوش های سر سیاه، برخی دیگر برای جوانسازی و پیشگیری از پیری پوستشان برای انجام فیشال پوست مراجعه میکنند. همچنین از دیگر کاربردهای فیشیال پوست می توان به پاکسازی، آبرسانی و نیز ماساژ صورت نیز اشاره کرد.

مزایای فیشیال صورت چیست؟

  • لیفت و سفت شدن پوست
  • درمان گودی، سیاهی و پف زیر چشم
  • صاف و یکدست شدن رنگ پوست
  • رفع جوش های سرسیاه، سرسفید و منافذ باز
  • برطرف کردن آسیب های پوستی و بهبود گردش خون
  • پاکسازی پوست از آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد
  • جوانسازی، کاهش چین و چروک ها، شادابی و درخشان شدن پوست
  • با یک جلسه آن به چند هدف درمانی و مراقبتی پوست خواهید رسید.
  • ماساژ صورت موجب ایجاد حس آرامش و رها شدن از استرس می شود.

3

مزوتراپی و تاثیر آن در زیبایی پوست

یکی از روش های درمانی که در جوان ماندن و سلامت پوستتان بسیار اهمیت دارد، روش غیر تهاجمی مزوتراپی می باشد. مزوتراپی نیز یکی دیگر از روش های درمانی جوانسازی و زیبایی پوست بوده که به صورت تزریقی جهت رفع مشکلات پوستی، درمان ریزش مو و همچنین لاغری مورد استفاده قرار می گیرد.

این روش همانند بوتاکس و تزریق ژل جهت جوانسازی، رفع چین و چروک صورت و به صورت تزریقی انجام می شود. همچنین برای تقویت مو و همچنین لاغری می توانید از مزوتراپی استفاده کنید.

مزایای مزوتراپی چیست؟

از جمله مزایای روش درمانی مزوتراپی می توان به هریک از موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن سازی پوست
  • رفع مشکلات پوستی
  • افزایش رطوبت پوست
  • افزایش ویتامین سطح پوست
  • ایجاد حس تازگی و جوانی
  • بهترین جایگزین برای عمل های جراحی
  • جلوگیری از بروز افزایش سن

4

انواع درمان های پوست در بهترین کلینیک درمانی و زیبایی

افراد بسیاری قصد انجام فیشیال صورت، مزوتراپی، بوتاکس، تزریق ژل و یا فیلر و دیگر روش های درمانی جهت جوانسازی پوست خود را دارند و در همین راستا به دنبال کلینیک مطمئن هستند. از این رو ما به شما کلینیک درمانی و زیبایی غرب (www.clinicbut.com) را معرفی میکنیم.

کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب در سال 1395 توسط جناب دکتر علی مخبر تاسیس گردید. در این کلینیک تخصصی خدمات درمانی و زیبایی نظیر RF تراپی، مزوتراپی، تزریق ژل و فیلر، بوتاکس، پلاسما جت، لیزر موهای زائد، کربوکسی تراپی، زاویه سازی صورت، میکرونیدلینگ، میکرودرم ابریژن و.. با رعایت اصول اخلاقی، حفظ حریم خصوصی مراجعه کنندگان باتوجه به استاندارهای جهانی، توسط توسط مجرب ترین متخصصان زیبایی کشور انجام می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها