شارژر های بی سیم ۲۳ واتی

گوگل در حال ساخت شارژر های بی سیم ۲۳ واتی است.

شارژر های بی سیم ۲۳ واتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، به نظر می‌رسد گوگل مشغول توسعه پایه‌های شارژ بی سیم برای موبایل‌های پیکسل است.

اندروید پلیس به نقل از منابع خرده فروشی خود در گزارشی می‌نویسد: یکی از اپراتورهای بزرگ آمریکا در حال حاضر ثبت لوازم جانبی برای سری موبایل‌های Google Pixel ۶ را آغاز کرده است. یکی از این لوازم جانبی شارژر بی سیم جدید Pixel است. نام سیستم «Google Pixel ۲۳W WL Stand» است. این احتمال وجود دارد که این اشتباه یا اشتباه تایپی باشد ، اما بسیار بعید به نظر می‌رسد.

گوگل شارژر های بی سیم ۲۳ واتی می سازد

این نام نشان می‌دهد احتمالاً شارژر مذکور از قابلیت شارژ بی سیم ۲۳ واتی پشتیبانی می‌کند و اگر گوگل واقعاً این پایه را عرضه کند، احتمالاً دستگاه‌های پیکسل ۶ وپیکسل ۶ پرو از آن پشتیبانی می‌کنند.

اگر این خبر صحت داشته باشد، سرعت شارژ پایه بی سیم مذکور از شارژر مشابه اپل با قابلیت ۱۵ وات به مراتب بهتر است. البته پایه شارژ بی سیم اصلی پیکسل نیز با قابلیت شارژ ۱۰ وات ارائه شده بود.

نخستین جزئیات از موبایل‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو در اوایل آگوست ۲۰۲۱ میلادی منتشر شد. به نظر می‌رسد این دستگاه‌ها با پایه شارژ بی سیم ۲۳ واتی و تراشه تنسور، قابلیت‌های جالب توجهی داشته باشند.

گوگل تصمیم دارد این دو موبایل را در پاییز سال جاری عرضه کند و اگر پایه شارژ بی سیم مذکور نیز به طور واقعی ساخته شده باشد، همراه آنها عرضه می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها