چند ترفند مد و فشن

برخی از ترفند های مد و فشن را که افراد مشهور در پوشش خود استفاده می کنند را به شما در این گزارش برایتان قرار داده ایم.

به گزارش دیگ استایل یکی از وسایلی که علاوه بر تزیین برای جابجایی وسایل نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کیف ها هستند که توصیه می شود،  عصرها از کیف دوشی استفاده کنید.

یک کیف ظریف زنانه با بند بلند زنجیری بهترین انتخاب برای عصر یا سر شب است. این نوع کیف‌ها نه تنها جذاب هستند، بلکه اجازه می‌دهند دستان شما برای گرفتن ظرف میوه یا لیوان نوشیدنی آزاد باشد. این توصیه‌ی «شر کالتر» (Cher Coulter) به عنوان یکی از استایلیست‌های معروف است. حتی می‌توانید بند کیف را به صورت یک طرفه و کج بیندازید تا آزادی بیشتری داشته باشید.

 برای شلوار جذب پارچه‌ی کشی مناسب است

اگر یک شلوار جذب زنانه انتخاب می‌کنید توجه داشته باشید که پارچه‌ی شلوار کمی الیاف کشی مثل اسپاندکس یا لایکرا داشته باشد. در واقع یک شلوار نخی کامل نمی‌تواند فرم جذب خوبی روی بدن به خود بگیرد.

به همین دلیل هم شلوارهای جین جذب معمولا ترکیبی از ۹۵ درصد نخ و ۵ درصد اسپاندکس هستند. این فرمول در هر شلوار زنانه‌ای که فرم جذب دارد باید رعایت شود.

به شست‌وشو و نگهداری از لباس هم فکر کنید

لباس‌ها در صورتی همیشه زیبا و خوش‌فرم دیده می‌شوند و می‌توانند تا مدت‌ها در کمد لباس شما جا خوش کنند که به خوبی از آن نگهداری کنید.

برخی از لباس‌ها نگهداری‌های خاصی می‌خواهند؛ مثل یک لباس سفید یا شیری خیلی درخشان که لازم است همیشه خشکشویی شود یا یک بلوز ظریف زنانه با سنگ‌دوزی‌های خاص که لازم است همیشه با دست شسته شود.

همیشه به توصیه‌های شست‌وشوی روی تگ لباس توجه کنید و اگر فکر می‌کنید حوصله‌ی رعایت آن‌ها را ندارید، قید آن لباس را بزنید.

متناسب با فرم بدن لباس بپوشید

«شوشانا گراس» (Shoshanna Gruss) که یکی از طراحان بنام مد و لباس است، اعتقاد دارد «وقتی فرم و مدل لباس متناسب با اندام خودتان را پیدا کردید، باید همیشه از همان مدل خاص پیروی کنید».

برای مثال اگر ریزنفش هستید شاید بهتر باشد پیراهن‌های ماکسی خیلی بلند نپوشید و یک پیراهن کمربنددار با قد تا بالای زانو را جایگزین آن کنید. یا اگر بالاتنه‌ی درشتی دارید بهتر است بلوز با راه‌راه‌های افقی را فراموش کنید و به جای آن طرح‌های ساده یا لباس‌های بدون طرح بپوشید.

 لباس‌های محبوبتان را لیست کنید

اگر همیشه موقع خرید لباس گیج می‌شوید و نمی‌دانید دقیقا چه مدل‌هایی را باید انتخاب کنید، بهتر است یک لیست از ۱۰ لباس محبوب کمدتان تهیه کنید. این کار کمک می‌کند به راحتی تشخیص دهید کدام مدل لباس با آنچه که از قبل دارید همخوانی خوبی دارد و همچنین به شما یادآوری می‌کند که کدام مدل‌ها را هیچ گاه نمی‌پوشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها