ترکیب احتمالی استقلال در بازی با گل گهر

استقلال برای دیدار مقابل گل‌گهر احتمالا با تغییراتی در ترکیب اصلی و حتی نیمکت ذخیره‌های خود وارد زمین می‌شود.

ترکیب احتمالی استقلال در بازی با گل گهر

استقلال با غلبه بر ذوب‌آهن اصفهان در جدول، بالاتر از سپاهان قرار گرفت. با این وجود فرهاد مجیدی از عملکرد چند بازیکن تیمش اصلا راضی نبود و اعتقاد داشت بر خلاف بازی‌های قبلی، دستورات تاکتیکی کادرفنی در زمین اجرا نمی‌شود و از این رو، تیم خوب بازی نمی‌کند.

در واقع ترکیب اصلی استقلال به خاطر تعداد زیاد بازیکنان مصدوم، مدام تغییر می‌کند و این مسئله باعث بروز مشکلات زیادی شده است، اما فرهاد مجیدی امیدوار است در بازی‌های آینده، مصدومان تیمش را در اختیار داشته باشد.

از سوی دیگر، علی کریمی که قبل از بازی با الاهلی عربستان سرما خورده بود، در دیدار با ذوب‌آهن به ترکیب اصلی تیمش برگشت. استقلال با کریمی به وضوح خط میانی بهتری دارد و چرخ‌هایش بهتر می‌چرخد. این بازیکن در بازی با ذوب‌آهن از بهترین‌های تیمش بود و آمار جالبی از خود به جا گذاشت. البته با بازگشت فرشید اسماعیلی خیال مجیدی در میانه میدان و فاز تهاجمی هم راحت‌تر از قبل شده و شاید بتواند در یکی دو بازی به کریمی استراحت بدهد.

وریا غفوری، اما شرایط دیگری دارد. کاپیتان آبی‌پوشان در بازی با ذوب‌آهن گل دوم تیمش را زد، اما در ۲۰ دقیقه پایانی، توان دویدن نداشت و باید تعویض می‌شد، اما مسئله اینجاست که استقلال در پست وریا، بازیکن جانشین ندارد و مجیدی نمی‌تواند به او استراحت بدهد.

با این حال شنیده می‌شود احتمالا در بازی با گل‌گهر سیرجان، مجیدی به وریا غفوری استراحت می‌دهد و بازیکن دیگری، احتمالا فرشید اسماعیلی یا حتی علی دشتی را به سمت راست ببرد. استقلال در کورس قهرمانی است و حتی تساوی در سیرجان هم می‌تواند این تیم را از کورس خارج کند و به همین دلیل تیم مجیدی فقط از این بازی برد می‌خواهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها