ماجرای رونمایی عادل فردوسی پور از همسرش+ بیوگرافی و تصاویر دیده نشده

عادل فردوسی پور ازدواج کرده و متاهل می‌باشد اما تا کنون عکسی از همسرش منتشر نشده و خبری از هویت و عکس همسر عادل فردوسی‌ پور در جایی منتشر نشده است.قبلا شایعه ای مبنی بر ازدواجش با مرجان محتشم منتشر شد که تکذیب شد و گویا همسرش شمالی می‌باشد و خبر جدایی از همسرش کذب می باشد.

ماجرای رونمایی عادل فردوسی پور از همسرش+ بیوگرافی و تصاویر دیده نشده

 عادل فردوسی پور گزارشگر فوتبال و مجری برنامه های فوتبالی و استاد دانشگاه و مترجم و روزنامه نگار در 10 مهر 1353 به گفته خودش در یزد بدنیا آمده اما محل تولد او را تهران نیز اعلام کردند.اصالتش به شهر رفسنجان در کرمان برمیگردد و یک خواهر و برادر دارد.در رشته تحصیلی مهندسی صنایع درس خوانده و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد این رشته می باشد.

عکس زیر همسر عادل فردوسی پور نیست

Branco6

فعالیت روزنامه نگاری

فردوسی پور فعالیت خودرا از روزنامه نگاری شروع کرده ودر سال 72 بعنوان روزنامه نگار در روزنامه ابرار ورزشی دربخش ترجمه صفحه فوتبال خارجی مشغول می‌شود.

نحوه ورود به صدا و سیما و گزارشگری

ایشان درسال 73 در آزمون صدا و سیما شرکت کرد و بعد از چند دوره آزمون در نهایت پذیرفته شد ودر بخش ورزشی مشغول شد.در ادامه مجله شبونه بیشتر درباره این هنرمند صحبت می‌کنیم.

عکس کودکی عادل فردوسی پور

ابتدا برنامه های آرشیو را گزارش میکرد و اما با گذر زمان بازی های زنده رابه خوبی گزارش کرد و همین پله صعود و پیشرفتش در برنامه ها و گزارش های فوتبالی شد‌.مهارت وی به انگلیسی باعث شد تا بازی خارجی و نام های بازیکنان خارجی را روانتر و بهتر از گزارشگران دیگر ادا کند.

13960706001116_test_photoi

عکسهای همسر عادل فردوسی‌ پور

مجری سیما برنامه نود رابه تهیه کنندگی خودش با هدف چالش و نقد و بررسی فوتبال ایران تولید کرد که یکی از جنجالی ترین برنامه های فوتبالی سیما می باشد.

ترجمه کتاب

همسر عادل فردوسی‌ پور سابقه ترجمه زبان انگلیسی دارد و نخستین کتاب ترجمه شده توسط وی به نام کتاب فوتبال در برابر دشمن، که موضوع فوتبالی-سیاسی دارد می باشد.کتاب جامع فوتبال نام دارد که دانشنامه‌ای 4۰۰ صفحه‌ ای و تمام‌ رنگی درمورد فوتبال است.ترجمه سوم وی کتابی هنر شفاف اندیشیدن که درباره روش های مدیریت است.

1551283647_برنامه-عصر-جدید

محبوبیت مجری و گزارشگر فوتبال

فردوسی پور در میان مجریان و گزارشگران ورزشی مخصوصا فوتبال از محبوبیت بیشتری برخوردار است و یکی از محبوب‌ترین چهره‌های اجتماعی به‌شمار می رود.وی از بهترین مجریان منتخب از نگاه مردم است.

AndroidOnlineNewsImage.aspx

ماجرای درگیری با علی کریمی

وی بدلیل اقدام علی کریمی در کنفرانس خبری بعد ار بازی سپیدرود میکروفن برنامه نود را پرتاب کرد که همین موضوع باعث دلخوری فردوسی پور شده و گفته است که اگر به خودم توهین می‌کرد می بخشیدم اما به سی میلیون بیننده نود توهین کرده است.

10212320222910514317016916910923216310947193227

همسر عادل فردوسی‌ پور کیست؟

فردوسی ازدواج کرده و متاهل می‌باشد اما تا کنون عکسی از همسرش منتشر نشده و خبری از هویت و عکس همسر عادل فردوسی‌ پور در جایی منتشر نشده است.قبلا شایعه ای مبنی بر ازدواجش با مرجان محتشم منتشر شد که تکذیب شد و گویا همسرش شمالی می‌باشد و خبر نا موثقی از جدایی با همسرش نیز وجوددارد.

مجری برنامه قرار است در آخرین مهمان برنامه پر مخاطب دورهمی شبکه نسیم با اجرای مهران مدیری باشد که که در تاریخ 17 فرذوردین ماه 97 پخش میشود.مهمان ویژه برنامه دورهمی و مهران مدیری مجری جنجالی و برنامه جنجالی تر نود است که برای وداع با مخاطبان انتخاب شده است.

دختران موسسه مهرورزان معین وابسته به سازمان بهزیستی در انتهای خیابان الوند در شروع سال تحصیلی جدید شان برای ساعتی میزبان عادل فردوسی پور بودند

.

 این دختر فردوسی پور را شوکه کرد+ تصاویر

یک مهر و شروع مدارس ، تیم برنامه ساز 90 برای این روز به مدارس مختلفی رفته بودند که عکس هایی از حاشیه هایش منتشر شده است اما در این روز عادل فردوسی پور خودش مهمان برنامه ای ویژه بود. او حوالی ظهر روز یکشنبه چسبیده به ساختمان ثابت پاسال ، انتهای خیابان الوند ، جایی که همه به شبکه دو آن جا را می شناسند ، مهمان دخترانی خاص بود. دختران هنرمند موسسه خیریه مهرورزان معین .

آنها که در یکی از قدیمی ترین مراکز تحت نظر بهزیستی که اقلا 50 سالی قدمت دارد ، حرفه آموزی را پیشه کرده اند تا بتوانند به رغم همه مشکلات ماشی از اختلالات ذهنی ، امیدبخش خانواده های شان باشند. حدود 80 دختری که اینجا در شروع سال تحصیلی ، فصلی جدید از زندگی شان را آغاز کرده بودند برای حرفه آموزی. 

عادل را تقریبا بیشترشان می شناختند . بیشترشان فوتبالی بودند و البته اکثرا پرسپولیسی. بین شان بودند طرفداران عادل ، آنهایی که برای برنامه اش پیامک می فرستادند. و البته بودند آنهایی که طرفدار علی دایی بودند یا علی کریمی!

کلاس به کلاس ، مجری محبوب 90 از حرفه خیاطی تا چرم دوزی و نقاشی ، پا به پای مربیان شان رفت و پای گفته های شان نشست. کادوهایی گرفت از هنر دست این دختران شیرین و رفت ایستاد کنار درخت آرزوهای شان.

در این جمع دوقلویی بودند که بیش از بقیه انگار فوتبالی بودند. فاطمه و ...! 

آنها که بیننده های پر و پا قرص برنامه 90 بودند. عادل عادت خاصی دارد وقتی به او می گویند به برنامه اش پیامک می دهند. دخترک با خنده گفت ما همیشه برایت پیامک می فرستیم. عادل گفت: کدام تان از همه بیشتر پیامک می فرستد؟ مهر و مهتاب گفتند :من.. من ... من...من» و البته نوبت به مهتاب رسید تا ابتدا شماره اش را بگوید. او شماره را برای عادل خواند:«0910» و باقی اعداد. ابتدا عادل به همراهانش چشمکی زد و سریع فرمول ویژه اش برای چک کردن شماره را برای در آوردن تعداد مراتبی که آن شماره منحصر به فرد در برنامه شرکت کرده ، وارد کرد! 

این جمله را اگر در داروخانه یا خیابان یا روی خط برنامه 90 به عادل بگویید که بارها شرکت کردید ، یکی از علایقش این است که سریع آمارتان را در بیاورد. پاسخی که از شماره مهتاب گرفت ، حسابی شوکه اش کرد. 285 بار شرکت در برنامه 90!

فردوسی پور انگار باورش نمی شد با چنین پاسخی روبرو شود. شوکه شده بود و با آن خنده معروفش از این مشتری همیشگی 90 تشکر کرد. او کم کم با دخترهای دیگر هم ملاقات کرد. آنها که برایش شاهنامه خواندند ، ترمه بافته شده لوگوی 90 را برایش هدیه کرده بودند و دوست داشتند در کنارش عکس هایی به یادگار بگیرند.

عادل در این روز خاص خنده را هدیه دختران مهرورزان معین کرد و رفت تا آماده اولین 90 مهرماهی اش شود.

عادل فردوسی پور یکی از مجریان محبوب ایران می باشد که نه تنها بخاطر گزارش های جذاب فوتبال توسط وی بلکه بخاطر جنجال های ایجاد شده توسط فردوسی پور در برنامه نود وی به عنوان یکی از محبوبترین مجریان و گزارشگران ایران شناخته شده است .

زندگینامه عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور

در زیر بیوگرافی عادل فردوسی پور و همسرش را به همراه عکس های عادل را قرار داده ایم که در میان عکس ها عکس کمیاب و بهتر بگوییم تنها عکس عادل فردوسی پور و همسرش را نیز برای شما عزیزان انتشار داده ایم .

عادل فردوسی پور که از مجریان برتر ایران در هر سال می باشد این روزها با حواشی بسیاری رو به روست که بیشتر این حواشی بخاطر بی طرف بودن عادل می باشد .

  • زندگینامه عادل فردوسی پور :

عادل فردوسی‌پور Adel Ferdosipour (زادهٔ ۱۰ مهر ۱۳۵۳ در تهران) روزنامه‌نگار، مترجم، مدرس دانشگاه، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی و گزارشگر فوتبال اهل ایران است. وی اصالتاً اهل شهر رفسنجان در استان کرمان است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است.

او پایه‌گذار، تهیه‌کننده و مجری برنامهٔ ۹۰ که از شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود نیز هست. در سال ۲۰۰۹، هفته‌نامهٔ نیوزویک او را در فهرست پرقدرت‌ترین افراد در ایران در ردهٔ نوزدهم جای داد. مجله ورلد ساکر به او لقب «جان ماتسن ایران» داده‌است.

عادل فردوسی پور ازدواج کرده و متاهل است اما تا به حال نامی از همسر عادل فردوسی پور برده نشده و هیچ بیوگرافی از همسر عادل فردوسی پور وجود ندارد اما عکس عادل فردوسی پور و همسرش منتشر شده است که این عکس تنها تصویر موجود از همسر عادل فردوسی پور می باشد .

در زیر عکس عادل فردوسی پور و همسرش را مشاهده میفرمایید .

عادل فردوسی پور و همسرش

عادل فردوسی پور و همسرش

  • تحصیلات :

عادل دوران دبستان را در مدرسهٔ ذوقی گذراند و با وجود علاقهٔ بسیارش به فوتبال از درسش دور نشد و دیپلم خود را از دبیرستان البرز با معدل ممتاز گرفت. سرانجام در رشتهٔ مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و تحصیلات خود را در همین رشته و دانشگاه تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد. او در حال حاضر دانشجوی دکترای مدیریت رسانه دانشگاه تهران است. عنوان پایان‌نامه کارشناسی ارشد او «پیش‌بینی نتایج مسابقات فوتبال با استفاده از تحلیل‌های رگرسیونی» بود. وی درس زبان تخصصی صنایع را در دانشگاه صنعتی شریف تدریس می‌کند.

  • زندگی شغلی عادل فردوسی پور :
  • روزنامه‌نگاری

او کار رسانه‌ای خود را در سال ۱۳۷۲ با روزنامه‌نگاری در روزنامه ابرار ورزشی به سردبیری اردشیر لارودی آغاز کرد. وی در آن زمان، دانشجوی سال سوم کارشناسی بود و در بخش ترجمه صفحه فوتبال خارجی کار می‌کرد. او پس از قبولی در آزمون گزارشگری صدا و سیما، کمی از روزنامه‌نگاری فاصله گرفت، او برای مجله ورلدساکر چند یادداشت نوشته است.

  • تلویزیون

او در پایان سال ۱۳۷۳، پس از چندین بار آزمون، به صدا و سیما راه یافت و در ابتدا به گزارش برنامه منتخب ورزشی (برنامه‌ای آرشیوی از شبکه سوم سیما که در نیمه شب پخش می‌شود) می‌پرداخت. فردوسی‌پور کم‌کم پیشرفت کرد و توانست بازی‌های بهتری را گزارش کند. او پس از گزارش‌های خوبش در جام جهانی ۹۸، توانست خود را به همه بشناساند و از آن پس بود که به عنوان گزارشگر بازی‌های زنده و مهم انتخاب شد. در آن زمان که تلفظ نادرست نام‌های خارجی در گزارش‌های فوتبال صدا و سیما زیاد اتفاق می‌افتاد، او از معدود گزارشگران مسلط به زبان انگلیسی بود.

او در مراسم اهدای توپ طلای فوتبال ایران نیز جایزهٔ بهترین گزارشگر را از افشین قطبی دریافت کرد.[۹] عادل فردوسی‌پور، بنیان‌گذار مجری و تهیه‌کننده برنامه ۹۰ است. برنامه نود، نام برنامهٔ زنده‌ای موضوع دربارهٔ فوتبال ایران است که دوشنبه شب هر هفته از شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود. وی همچنین به عنوان تهییه‌کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ با شبکه ورزش سیما همکاری داشته است، وی همچنین در تولید برنامه لیگ ۱ از همین شبکه هم نقش داشته‌است.

  • ترجمه

فردوسی‌پور سال‌ها پس از تجربهٔ ترجمه در روزنامهٔ ابرار ورزشی، در سال ۱۳۸۸ قراردادی را برای ترجمهٔ کتاب فوتبال در برابر دشمن، که درونمایه‌ای فوتبالی-سیاسی دارد، با نشر چشمه امضا کرد. سایمون کوپر، نویسندهٔ سرشناس فاینانشیال تایمز و خالق اثر فوتبال علیه دشمن چاپ این کتاب را یک سرقت ادبی خوانده‌است. وی در نوشتهٔ خود آورده‌است: «می‌خواستم بروم تهران و شخصاً با این سارقین ادبی برخورد کنم…»

کتاب دوم فردوسی‌پور، کتاب جامع فوتبال نام دارد که دانشنامه‌ای ۴۰۰صفحه‌ای و تمام‌رنگی درمورد فوتبال است. این کتاب ترجمهٔ کتاب The Football Book است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ در انگلستان منتشر شد. کتاب جامع فوتبال در اردیبهشت ۱۳۹۱ و در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی شد. ناشر این کتاب نشر بهشت است. 

ترجمه سوم عادل فردوسی پور کتابی است به نام «هنر شفاف اندیشیدن» اثر «رولف دوبلی». این کتاب بر خلاف دو کتاب گذشته در زمینه فوتبال نیست بلکه موضوع آن روشهای مدیریت است. این کتاب در نمایشگاه کتاب سال ۱۳۹۴ تهران توسط انتشارات نشر چشمه عرضه شد که با استقبال بسیار خوبی مواجه گردید.

  • نقض قانون کپی رایت عادل فردوسی پور :

فوتبال علیه دشمن یکی از معروف‌ترین کتاب‌های تحقیقی در زمینه جامعه‌شناسی فوتبال است که در سال ۸۹ با ترجمه عادل فردوسی پور توسط نشرچشمه منتشر شد. انتشار بدون اجازه این اثر، اعتراض سایمون کوپر، نویسنده این اثر را در پی داشت. او در مصاحبه‌ای گفت: «در سال ۲۰۱۱، حسن کیائیان (مدیر نشر چشمه) و عادل (فردوسی پور) به من ایمیل زدند و از اینکه من به انتشار بدون اجازه کتاب اعتراض کرده بودم، ناراحت بودند. آن‌ها گفتند که می‌خواهند جبران کنند، اما نشر چشمه هرگز پولی به من نداد.»

فردوسی‌پور در سال ۱۳۸۴ با گروه اجرایی نمایش «فنز» به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان همکاری داشت. او در این نمایش صداپیشه یک گزارشگر فوتبال بود. فردوسی‌پور تعدادی از سری بازی‌های فوتبال تکاملی حرفه‌ای و فیفا را با همکاری شرکت مهندسی نوین پندار به زبان فارسی گزارش کرده‌است.

در زیر عکس های عادل فردوسی پور را مشاهده میفرمایید :

زندگینامه عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور

بیوگرافی عادل فردوسی پور

مجری برنامه نود و همسرش

زندگینامه عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور

بیوگرافی عادل فردوسی پور

بیوگرافی مجری برنامه نود

بیوگرافی عادل فردوسی پور

زندگینامه عادل فردوسی پور

بیوگرافی عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور

بیوگرافی عادل فردوسی پور

مجری برنامه 90

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها