پرده برداری از اختلاف بین رحمتی و حسینی

مربی سابق استقلال می‌گوید قبل از حاشیه‌های ایجاد شده میان رحمتی و حسینی، درباره این موارد با رحمتی صحبت کرده بود و او را نصیحت کرده است.

پرده برداری از اختلاف بین رحمتی و حسینی

منصور رشیدی درباره وضعیت کنونی استقلال بعد از مصدومیت بازیکنان اصلی این تیم و شکست برابر الاهلی عربستان گفت: فکر می‌کنم استقلال هنوز بازی‌های خوبی انجام می‌دهد اما تیمی که چندین بازیکن اصلی خود را ندارد، قطعا به مشکل می‌خورد. تیمی که چندین بازیکن اصلی خود را ندارد، بسیار سخت است که هماهنگی خود را حفظ کند. دو مهره اصلی این تیم در خط حمله حضور نداشتند.

 

 

وی یادآور شد: استقلال با مجیدی در چند بازی نخست خوب بازی کرد و گل‌های زیبایی به ثمر رساند. این تیم در بازی‌های قبلی هماهنگ بود اما غیبت بازیکنان اصلی اکنون مشکلاتی را به وجود آورده است.

 

 

پیشکسوت و مربی سابق استقلال درباره اختلافات به وجود آمده میان سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی و تاثیر این حواشی روی عملکرد دو دروازه‌بان به خصوصی دروازه‌بان استقلال گفت: قبلا هم گفتم که من موضوع میان دو بازیکن را نمی‌دانم اما شنیده‌ام که برخی برای حسین حسینی در استقلال مشکل درست می‌کنند. حرف‌هایی از مهدی رحمتی برای او می‌برند که صحت ندارد. من می‌دانم چه کسانی این کار را می‌کنند. حسینی یک جوان کم تجربه است و به طور احساسی و عجولانه با این اتفاقات برخورد می‌کند.

 

 

رشیدی در واکنش به اینکه آیا مهدی رحمتی نیز با انتشار برخی تصاویر از مکالمه خصوصی دو بازیکن و دامن زدن به این اتفاقات قبل از لیگ قهرمانان آسیا بی‌تجربگی نکرده است، اظهار کرد: به نظرم رحمتی باتجربه و کارکشته است و هیچ وقت حرف بی‌خود نمی‌زند. اگر بازیکن جوانی هم مشکلی داشته باشد، رحمتی عکس‌العمل بدی نشان نمی‌دهد. من با رحمتی صحبت کردم و گفت که حسینی در یک مصاحبه حرف‌هایی زده که درست نیست. به رحمتی گفتم که این صحبت‌ها را جدی نگیر چرا که حسینی جوان است و کم تجربه.

 

 

وی در پاسخ به این سوال که چه مطالبی را به رحمتی گفته است افزود: توصیه من به عنوان نصیحت بود. به رحمتی گفتم که او بزرگ‌تر است و دنبال این مطالب را نگیرد. به حسینی هم همین حرف را می‌زنم. او مانند پسر من است و خودم او را از شیراز به تیم ملی امید آوردم اما الان دو، سه نفر از سادگی این بچه سوءاستفاده می‌کنند. او هم جوان است و عکس العمال نشان می‌دهد و حاشیه درست می‌کند. این اتفاقات باعث شده حسینی گل‌هایی بخورد که مهار کردنش کاری ندارد. او از نظر بدنی آماده است اما از نظر روحی و روانی باید تقویت شود.

 

 

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد خط دفاعی استقلال که واکنش منتقدان را به دنبال داشت، خاطرنشان کرد: خط دفاعی استقلال در این چند بازی اخیر مناسب عمل نکرد. باید راه حلی برای جبران این مشکلات وجود داشته باشد. بودروف بازیکن شاخصی نیست اما باتجربه است. باید بازیکنی وجود داشته باشد که با او هماهنگ شود.

 

 

رشیدی درباره بازگشت مدافعان مصدوم استقلال به خط دفاعی طی روزهای آینده گفت: سرمربی تیم بهتر می‌داند از کدام بازیکنان استفاده کند. باید ببیند کدام بازیکن آمادگی بیشتری دارد.

 

 

وی تاکید کرد: نتیجه نگرفتن استقلال به خاطر وجود مصدومان در استقلال است. این موضوع روی تاکتیک استقلال و کارهای فنی تیم تاثیر گذاشته است. ۹ بازیکن تیم مصدوم هستند و اگر این مصدومان به تیم برگردند، سیستم استراماچونی در استقلال ادامه خواهد داشت. وقتی ابزار اصلی نباشد، تیم صدمه می‌بیند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها