خبر بد برای استقلال + عکس

تیم فوتبال استقلال در حالی باید دوشنبه به مصاف نماینده عربستان برود که الاهلی روز جمعه در لیگ این کشور باید به مصاف الوحده برود .

خبر بد برای استقلال + عکس

 به گزارش مستقل آنلاین به نقل از  جام نیـوز، عمر السومه ستاره سوری و کاپیتان این فصل الاهلی  که  به دلیل مصدومیت چند هفته ای از ترکیب سبزهای جده دور بود، حالا با اعلام رسانه‌های سعودی نزدیک به این باشگاه با حضور در تمرینات و رسیدن به شرایط آرمانی،  آماده حضور در دیدار حساس با استقلال ایران است.

 

این بازیکن در جریان بازی‌های لیگ عربستان با مصدومیتی روبرو شد که او را برای مدتی از تمرینات و بازی ها دور کرد تا جایی که کریستین گروس سرمربی سوئیسی بالاجبار بدون گلزن اول خود برابر الوحده امارات در اولین هفته از لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و با تساوی زمین را ترک کرد.

 

 

حالا در آستانه دومین بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال ایران در زمین ثالث خبرهای رسیده از اردوی الاهلی از بازگشت السومه به تمرینات و آمادگی او برای بازی های حساس پیش رو حکایت دارد که این خبر با توجه به سابقه موفق السومه، می تواند نگرانی هایی را برای استقلال و هوادارانش فراهم کند چون قطعا این بازیکن برگ برنده نماینده عربستان است.

 

الاهلی روز جمعه در لیگ عربستان باید به مصاف الوحده برود سپس سه روز بعد یعنی دوشنبه آینده در شهر کویت از استقلال ایران میزبانی خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها