واکنش عجیب AFC به شکست پرسپولیس + عکس

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ضعف مدافعان تیم فوتبال پرسپولیس ایران را عامل اصلی شکست این تیم برابر الدحیل قطر در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ دانست.

واکنش عجیب AFC به شکست پرسپولیس + عکس

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، امروز (سه شنبه) در ادامه بازی‌های هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ تیم فوتبال پرسپولیس ایران مهمان تیم الدحیل قطر بود که با نتیجه ۲ بر صفر برابر این حریف قدرتمند تن به شکست داد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار گزارشی درباره این بازی با اشاره به این که پرسپولیس از دوران اوج خود دور بود، اشتباه مدافعان این تیم را عامل شکست نماینده کشورمان دانست.

سایت AFC نوشت: ماریو مانژوکیچ حساب خود را در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ باز کرد، وقتی که تیم الدحیل قطر روز سه شنبه با نتیجه ۲ بر صفر پرسپولیس ایران را در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه در گروه C شکست داد.

شاگردان  ولید الرکراکی ظرف ۱۵ دقیقه اول با یک پیروزی سریع، تکلیف مسابقه را مشخص کردند. با گذشت تنها ۵ دقیقه از زمان بازی، پایداری معز علی همراه با بی نظمی مدافع پرسپولیس به مانژوکیچ اجازه داد اولین گل خود را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بدست آورد.

مدافعان ایرانی بازی را متوقف کردند به هل دادن بازیکن کروات اعتراض می‌کردند که توپ به سمت علی رفت و قبل از بیرون رفتن توپ آن را گرفت و برای مانژوکیچ سانتر رد که این بازیکن با یک ضربه سر ساده از زاویه بسته گلزنی کرد.

در دقیقه ۱۳، الدحیل دوباره هوشیارتر بود و از یک اشتباه دیگر خط دفاعی استفاده کرد، هان کوانگ سونگ توپ در کنار منطقه جریمه جمع کرد و با یک پاسی عالی را برای ادمیلسون فرستاد. این بازیکن برزیلی با پای چپ خود شلیک کرد تا نتیجه بازی را در کمتر از ۱۵ دقیقه ۲ برابر کند.

پرسپولیس که در بین تلاش برای تساوی و محتاط بودن در برابر آسیب‌های بیشتر گیر افتاده بود، از دوران اوج خود دور بود. تنها شانس واضح آن‌ها در نیمه اول یک ضربه سر دفاع شجاع خلیل زاده بود که با فاصله اندکی به بیرون رفت.

این نتیجه به این معنی است که تیم الدحیل صدرنشین گروه C است، در حالی که التعاون با سه امتیاز دوم است. در همین حال، شارجه و پرسپولیس به ترتیب جایگاه سوم و چهارم را اشغال می‌کنند. هفته آینده پرسپولیس به شارجه سفر می‌کند، در حالی که الدحیل به دیدار التعاون خواهد رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها