ماجرای عجیب تجاوز کریستیانو رونالدو به زن آمریکایی(18+)+ عکس

رابطه کریستیانو رونالدو یا یک زن آمریکایی و پرداخت حق السکوت به او در رسانه‌های مختلف بازتاب داشته است.

ماجرای عجیب تجاوز کریستیانو رونالدو به زن آمریکایی(18+)+ عکس

خبر  تجاوز  جنسی  کریستیانو رونالدو  در سال ۲۰۰۹ در هتلی در لاس وگاس آمریکا در رسانه‌های دنیا بازتاب داشته است. 

 

  کریستیانو رونالدو در واکنش به این خبر گفت:  این‌ها اخبار دروغ هستند. می‌خواهند خودشان را با نام من مطرح کنند. این طبیعی است. می‌خواهند با آوردن نام من مطرح شوند و بر سر زبان‌ها بیفتند. این قسمتی از شغل ماست.

 

مایورگا زنی که مدعی است کریستیانو رونالدو به او تجاوز کرده با بیان جزئیات این حادثه عنوان کرد این رفتار رونالدو تجاوز بوده است و او هنوز پیامد آن شب را در زندگی خودش حس می‌کند.

 

1

 

اشپیگل  آلمان  با بیان این جزئیات اعلام کرد کریستیانو رونالدو مرتکب خطا شده است و اسنادی در اختیار دارد که"مایورگا" تمایل به رابطه با ستاره پرتغالی نداشته ولی این بازیکن با اصرار و با وجود ممانعت مایورگا اقدام به تجاوز و در ادامه  پرداخت ۳۷۵ هزار   دلار  حق السکوت کرده است. وکیل کریستیانو رونالدو نیز واکنش نشان داد و اقدام اشپیگل را نقض آشکار حق انسانی دانست و عنوان کرد علیه این روزنامه شکایت خواهد کرد و ماجرای اتهام به رونالدو را پیگیری می‌کند.  در این بین مسئولان روزنامه آلمانی نیز اعلام کردند مدارکی در اختیار دارند که ادعای آنها را اثبات می‌کند.

 

29

 

قرار بود او نامرئی باشد و سکوت کند. برای همیشه. قرار بود هیچ کس  هیچ وقت  دیگر آن شب در لاس وگاس در سال 2009 را به یاد نیاورد،او حتی یک معامله هم کرد و مبلغی را دریافت کرد تا اطمینان حاصل شود که او هرگز به این اتهامات نمی پردازد.

 

او می گوید، از ترس و برای خودش و خانواده اش  پای مدارک را امضا کرده است. و امیدوار بود که بتواند در نهایت این حادثه را پشت سر بگذارد. اما، کاترین میورگا می گوید هرگز نتوانست این پرونده را ببندد .

 

آمریکایی است  34 ساله با موهای بلند، موهای تیره و چشمان سبز است. تا همین اواخر او در مدرسه ابتدایی کار می کرد. می گوید،  می خواهم که تمام قدرتم را به دست بیاورم.

 

40

 

او نیاز به قدرت برای ایستادن برابر مردی دارد که مدعی است 9 سال قبل به او تجاوز کرده است.

آن مرد فقط یک مرد نیست . اوکریستیانو رونالدو است که مسلما بهترین بازیکن فوتبال در جهان است و میزان بالایی از موفقیت، پول و احترام دارد. زن ناشناس در برابر رونالدو به سختی می تواند بیشتر از یک زن باشد.

آنها در 12 ژوئن 2009 در یک کلوپ شبانه لاس وگاس ملاقات کردند. رونالدو با برادر و پسر عموی خود در تعطیلات بود. همان تابستانی  که ستاره از منچستریونایتد به رئال مادرید با مبلغ 94 میلیون یورو منتقل شد.

 

39

 

کاترین میورگا، 25 ساله، یک مدل نوپا بود در آن روز جمعه در ماه ژوئن عکس های پاپاراتزی نشان می دهد مایورگا نزدیک به رونالدو و صحبت می کند. او یک پیراهن سفید با کراوات سیاه و سفید باریک پوشیده بود  .خبر روشن است که پخش می شود اما بقیه اش را کسی نمی داند ،آن چیزی که در اتاق خواب واقع در هتل پالمز رخ داد ، اتفاقی که باعث شد این ستاره فوتبال چندی بعد به عنوان بخشی از حل و فصل خارج از دادگاه، 375،000 دلار پرداخت کند. در عوض، مایورگا توافقنامه ای را امضا کرد که هیچ گاه درباره اتهام تجاوز صحبت نکند .

این جکوزی اتاق وی آی پی هتل پالمز است ، در همان اتاقی که کاترین می گوید رونالدو به او تجاوز کرده است

اشپیگل برای اولین بار در بهار 2017 از توافقنامه عدم افشای ماجرا گزارش داد. اسناد مربوط به این توافق نامه به وسیله ویکی لیکس منتشر شد. وقتی اولین مقاله منتشر شد، آژانس رسمی رونالدو اعلام کرد:  “این مقاله چیزی جز یک داستان خیالی روزنامه نگاری نیست.”

 

38

 

اسناد متعدد موجود در اشپیگل، اتهام را ثابت می کند، از جمله برخی که توسط خود رونالدو امضا شده است. تازه‌ترین اظهارنظر کارترین را می‌خوانید که حالت اعترافی دارد: من روزها و شب های وحشتناکی داشتم. زندگی من زیر و رو شد. حالا می خواهم این مساله را پیگیری کنم تا با مسبب این تجاوز برخورد شود. بله، من او (رونالدو) را متهم می کنم. من هم مقصر هستم چون آن برگه ها را امضا کردم.

 

کریستیانو رونالدو اتهام تجاوز را تکذیب کرده و مدعی است که این رابطه جنسی با توافق طرفین صورت گرفته است. این در حالی است که بر اساس گزارش اشپیگل خود رونالدو در جریان تحقیقات اعتراف کرده که مایورگا چند بار نه گفته و خواستار پایان رابطه جنسی بوده است.

 

کریستیانو رونالدو که در ابتدای فصل پیش به یوونتوس پیوسته است در گلزنی در سال 2020 سال خوبی رو آغاز کرده است.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها