صبر حدادعادل لبریز شد؛ ناگفته‌های حداد عادل چه بود؟

صبر حدادعادل لبریز شد/ مرزبندی شورای ائتلاف با جبهه پایداری شفاف شد.

صبر حدادعادل لبریز شد؛ ناگفته‌های حداد عادل چه بود؟

روزنامه اعتماد در گزارشی رفتارهای سیاسی غلامعلی حدادعادل و رابطه‌اش با نیروهای تندرو را بررسی کرد و نوشت:

با مرور اظهارات حدادعادل در همایش اخیر انتخابات قالیباف، ذیل عنوان مجمع بیداری نیروهای انقلاب به نظر می‌رسد در دو هفته اخیر رخدادها و مذاکرات پنهانی در جریان بوده که نتیجه مورد نظر برای هیچ‌یک از دو طرف را محقق نکرده است، چرا که حدادعادل حتی در این همایش هم اینچنین هشدار جدی به غایبان مهم همایش یعنی پایداری‌ها نداده بود و در سخنان حدادعادل در این همایش کماکان ارسال سیگنال وحدت هر چند ضعیف و کم جان، اما مشهود است.

در کنار هشدار نهایی حداد به جبهه پایداری باید این اظهارات را در قالب حکایت «به در گفتن و برای دیوار شنیدن» نیز تفسیر کرد؛ ارسال پیامی برای تشکل شریان که در خط مقدم درگیری با قالیباف است با این مضمون که اگر پا در مسیر پایداری‌ها بگذارید برای حدادعادل در زمره تندروها هستید و جایی در شورای ائتلاف نخواهید داشت. 

فارغ از اینکه خود جبهه پایداری و شریان نیز تمایلی برای حضور در شورای ائتلاف در شرایط فعلی که این شورا تمام‌قد پشت محمدباقر قالیباف ایستاده ندارند، این موضع‌گیری حداد در ابعادی فراتر از موضوع انتخابات ۱۴۰۲ نشان از آغاز عصری تازه است. عصری که تعارفات وحدت کنار رفته و مرزهای درگیری شفاف‌تر از همیشه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها