غلامعلی حدادعادل به آلزایمر مصلحتی روی آورده است!

مرور آنچه در مجلس ششم گذشت، نشان می‌دهد ادعایی که حدادعادل مطرح کرده، سخنانی بوده که یا ناشی از فراموشی او است و یا اینکه او به دلایل سیاسی، ترجیح داده همه عملکرد مجلس ششم درباره فلسطین را تخطئه کند و به آلزایمر مصلحتی روی آورده است.

غلامعلی حدادعادل به آلزایمر مصلحتی روی آورده است!

روزنامه هم میهن نوشت: 

روزنامه هم میهن به راستی‌آزمایی ادعای اخیر غلامعلی حدادعادل درباره بی‌توجهی مجلس ششم به اقدامات اسرائیل پراخته است. 

به گزارش هم میهن، مجلس ششم از سوی حدادعادل یکی از معدود چهره‌های اصولگرای آن مجلس متهم شده که درباره فلسطین خوب عمل نمی‌کرده و بخشی از این مجلس در برابر تلاش‌های او برای صدور بیانیه علیه اسرائیل مقاومت می‌کردند. مرور آنچه طی 4سال حضور مجلس ششم گذشت، نشان می‌دهد که ادعایی که حدادعادل مطرح کرده، آن‌طور که گفته، نبوده است .

و سخنانی بوده که یا ناشی از فراموشی او است و یا اینکه او به دلایل سیاسی، ترجیح داده همه عملکرد مجلس ششم درباره فلسطین که در آن افرادی مانند علی‎اکبر محتشمی‎ پور، از بنیانگذاران حزب‌الله لبنان و دبیرکل کنفرانس بین‌المللی پشتیبانی از قدس و پشتیبانی از حقوق مردم فلسطین(تا سال 89) در آن رئیس فراکسیون اکثریت با نام «دوم خرداد» بود و در همین زمان دبیرخانه دائمی پشتیبانی از انتفاضه فلسطین به خواست او در مجلس به راه افتاد، با همان نگاه حذفی، این جریان اصلاح‎طلبان را تخطئه کند و البته برای بیان ادعای خود به آلزایمر مصلحتی روی آورده است.

در ادامه این مطلب با مواضع نمایندگان مجلس ششم درباره فلسطین لیست و تاکید شده است: در کنار این اقدامات و اظهارنظرها، دوره ششم مجلس دو همایش بین‌المللی هم درباره فلسطین برگزار کرد که گویا رئیس پیشین مجلس این کنفرانس‌ها را هم نادیده گرفته است. کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در اردیبهشت 1380 و همایش «انتفاضه گامی به سوی آزادی» در مرداد 82 دو همایش مجلس ششم در حمایت از فلسطین بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها