منچستریونایتد به دنبال جذب مهاجم

مهاجم برزیلی تیم فوتبال اورتون مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است.

منچستریونایتد به دنبال جذب مهاجم

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گزارش داد باشگاه منچستریونایتد، ریچارلیسون، مهاجم برزیلی تیم فوتبال اورتون را یکی از اهداف خود برای تقویت خط حمله‌اش در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌رو در نظر گرفته، این در حالی است که مدیران باشگاه پس از اینکه روملو لوکاکو را در تابستان اخیر به اینتر فروختند و به دنبال آن الکسیس سانچس را هم به این باشگاه ایتالیایی قرض دادند، تقویت خط حمله شیاطین سرخ را در اولویت قرار داده‌اند.

مسئولان باشگاه منچستریونایتد در این راستا وضعیت پیشرفت ریچارلیسون 22 ساله در گودیسون پارک را زیرنظر گرفته‌اند و قصد دارند در ماه ژانویه با ارائه پیشنهادی به اورتون شانس خود را برای جذب این مهاجم نوک امتحان کنند. اولگنار سولسشایر به دنبال این است تا با افزایش قدرت خط حمله‌اش، شانس تیم تحت‌هدایتش را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا حفظ کند.

ریچارلیسون که در سال 2018 از واتفورد به آبی‌پوشان مرسی‌ساید ملحق شد، تاکنون در 53 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته و 19 گل نیز به ثمر رسانده است. این مهاجم برزیلی که تا سال 2023 با اورتون قرارداد دارد، این فصل در 12 بازی لیگ برتری 3 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل هم ساخته است.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها