بازدید محسنی اژه ای از زندان زنان قرچک

حجم ویدیو: 1.28M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

 رئیس قوه قضاییه در ادامه بازدیدهای میدانی و آسیب‌شناسانه خود از مراکز و مراجع قضایی، امروز (جمعه ۶ خرداد) از زندان زنان قرچک بازدید کرد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان این بازدید که ۴ ساعت به طول انجامید، ضمن سرکشی از بخش‌های مختلف زندان زنان قرچک، از نزدیک با مسائل و مشکلات مددجویان آن و کادر ندامتگاه آشنا شد و دستورات مقتضی را به مسئولان ذی‌صلاح صادر کرد.

سرکشی به تمامی سالن‌هان زندان زنان قرچک همچنین بخش قرنطینه، دارالقرآن، مجموعه ورزشی این ندامتگاه، کتابخانه مرکزی، کارگاه‌های اشتغالزایی، فنی وحرفه‌ای، صنایع دستی و آشپزخانه ندامتگاه، بخش‌هایی از بازدید امروز رئیس قوه قضاییه بود

 

وی همچنین با ارائه گزارشی از نحوه و وضعیت خدمت‌رسانی رفاهی و بهداشتی به مددجویان زندان زنان قرچک به حضور گروه جهادی پزشکی در این زندان برای رسیدگی به وضعیت سلامت مددجویان اشاره کرد.

 در جریان بازدید رئیس عدلیه از بخش‌های مختلف زندان زنان قرچک، وی در گفتگوی چهره به چهره با محکومان این زندان، در خصوص جرم ارتکابی آنها، مدت زمان سپری‌شده از محکومیت‌شان، شرایط بهداشتی و غذایی زندان و نحوه بهره‌مندی مددجویان از امکانات ورزشی ، رفاهی و آموزشی کسب اطلاع کرد.

رئیس قوه قضاییه خطاب به مددجویان زندان زنان قرچک تاکید کرد که طی نامه‌ای با ذکر جزئیات، درخواست‌های خود، وضعیت خانوادگی، نوع محکومیت، سوابق کیفری، میزان بهره‌مندی خود از ارفاقات قانونی را درج کنید؛ قاضی‌القضات به مددجویان این زندان اطمینان خاطر داد که به تک تک نامه‌ها و درخواست‌های مدجویان مبتنی بر اقتضائات قانونی، رسیدگی خواهد شد.

رئیس عدلیه همچنین خطاب به مددجویان زندان زنان قرچک گفت: همچنین اشخاصی را مسئول خواهم کرد تا در صورت لزوم برای پیشبرد امور شما، وفق درخواست‌هایی که دارید با قاضی صادرکننده حکم و قاضی اجرای احکام پرونده در جهت اعمال ارفاقات قانونی، رایزنی داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها