بررسی نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا و سولانا

 

با پیشرفت زیاد در حوزه علم و دنیای دیجیتال، بازار‌های مالی نیز به سمت دیجیتال شدن حرکت کردند. به همین دلیل نوع جدیدی از پول‌ها به نام ارز دیجیتال وارد چرخه فعالیت‌های مالی شد. ارز‌های دیجیتال بر اساس پروتکل‌های رمز نگاری طراحی می‌شوند و حالت فیزیکی ندارند.

ارز دیجیتال مفاهیم گسترده‌ای را در بر می‌گیرد که بخشی از آن رمز ارز‌ها هستند و در طول زمان پیشرفت آن‌ها، رمز ارز‌های زیادی طراحی شدند. شیبا و سولانا جزئی از این رمز ارز‌ها هستند که به تازگی وارد بازار ارز دیجیتال شده‌اند. ممکن است درباره نحوه خرید ارز دیجیتال و رمز ارز‌های شیبا و سولانا سؤالاتی داشته باشید که در ادامه به آن‌ها پاسخ می‌دهیم.

 

SHIBA1چند میلیون ایرانی ارز دیجیتال دارند؟ - تجارت‌نیوز

 

رمز ارز شیبا چیست؟

 

شیبا یک نوع توکن مبتنی بر اتریوم است که نام آن بر اساس نژاد سگ ژاپنی طراحی شده است. این ارز دیجیتال بلاک چین مخصوص ندارد و درصورت انجام تراکنش به بلاک چین اتریوم وصل می‌شود. این توکن در سال ۲۰۲۰ طراحی شد و تعداد آن در ابتدا یک کوادریلیون بود. شیبا تشابه جالبی با دوج کوین دارد و نام دوج کوین نیز از همان نژاد سگ ژاپنی برگرفته شده است اما بین شیبا و دوج کوین تفاوت‌های زیادی دارد. رمز ارز شیبا در بازارهای مالی با نماد SHIB عرضه می­شود.

 

نحوه فعالیت شیبا

 

پروژه بلاک چین شیبا جامعه محور است و هدف آن ارائه ارز دیجیتال غیر متمرکز است. در سال گذشته شیبا جز ارزهای دیجیتالی بود که با افزایش قیمت چشمگیری روبرو بود و هنگام عرضه این توکن تا این حد از پیشرفت تقریباً غیر قابل پیش ‌بینی بود. ترکیبی از عوامل درونی و بیرونی باعث تسریع روند رشد شیبا شد.

 

shiba2ارز شیبا چیست ؟ -بررسی ارز شیبا در سال 2021- ثبت شرکت

 

نحوه خرید ارز شیبا

 

برای خرید شیبا می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته و با پشتیبانی آنلاین شبانه روزی به سایت اوکی اکسچنج مراجعه کنید. نماد ارز شیبا را در قسمت جستجو سرچ کنید و پس از افزایش موجودی حساب کاربری به میزان دلخواه از رمز ارز شیبا خریداری کنید و آن را تا مدت زمان دلخواه در کیف پولتان نگهداری کنید.

 

ارز دیجیتال سولانا

 

سولانا جزء محبوب‌ترین ارز‌های دیجیتال موجود در بازار‌های مالی است و جز بلاک چین‌های سریع به حساب می‌آید و از قابلیت پشتیبانی قرارداد‌های هوشمند و برنامه‌های غیر متمرکز برخوردار است. این ارز در سال ۲۰۲۰ میلادی با نماد SOL عرضه شد. تا قبل از عرضه سولانا مشکل مقیاس‌‌پذیری در اکثر ارز‌های دیجیتال وجود داشت که ارز سولانا آن را برطرف کرد.

 

shiba3رمز ارز سولانا(solana) چیست؟ | طوطیا

 

نحوه فعالیت سولانا

رمز ارز سولانا وظایف مختلفی بر عهده دارد که آن را به نودهای متفاوت روی شبکه واگذار می‌کند تا فعالیت خود را سریع­ترکنند و برای افزایش امنیت و اعتبار تراکنش‌ها از مهر زمانی استفاده می‌کند. در واقع یک خوشه سولانا می‌تواند مسئولیت میزبانی از پلتفرم‌های مالی غیر متمرکز را برعهده بگیرد و یک خوشه دیگر نیز می‌تواند مسئولیت پردازش میکرو تراکنش‌ها را انجام دهد. از این نظر فعالیت سولانا غیر متمرکز، مقیاس ‌پذیر و کاملاً امن است.

 

نحوه خرید ارز دیجیتال سولانا

این ارز دیجیتال یک بلاک چین است که کارایی زیادی دارد و از توانایی پشتیبانی بسیار قدرتمندی برخوردار است. شما هنگامی که می‌خواهید ارز دیجیتال سولانا را خریداری کنید، باید ابتدا به وب سایت اوکی اکسچنج مراجعه کنید و در هر زمان از شبانه روز که بخواهید به خرید سولانا بپردازید. قبل از شروع خرید سولانا در سایت موجودی حساب کاربری‌تان را افزایش دهید و پس از بررسی دقیق روند بازار و قیمت ارز سولانا سفارش خود را ثبت کنید.

 

فرایند خرید ارز دیجیتال از اوکی اکسچنچ

پس از اینکه با ویژگی رمز ارزها آشنا شدید، می‌توانید برای خرید تمام انواع رمز ارزها اقدام کنید. برای خرید ارز دیجیتال در سایت اوکی اکسچنچ وارد قسمت تبادل سریع می‌شوید و نام ارز دیجیتال مورد نظرتان را جستجو می‌کنید. سپس هر مقدار ارزی که قصد خرید آن را دارید، وارد می‌کنید و هزینه آن از موجودی شما کسر می‌شود.

 

 

 

نتیجه ‌گیری

هنگام شروع فعالیت برای خرید و فروش ارز‌های دیجیتال ابتدا باید اطلاعات کافی در مورد بازار‌های مالی کسب کنید و درباره رمز ارز‌های با ارزش بالا آگاهی داشته باشید. رمز ارز شیبا جز توکن‌های جدیدی است که اصول بنیادی آن با رمز ارز‌های دیگر تفاوت دارد و باعث کارآمد‌تر شدن آن می‌شود. به همین دلیل می‌توانید با خرید این رمز ارز در آن سرمایه‌گذاری کنید.

رمز ارز سولانا نیز دارای تیم منسجم است و در نسخه بتا قرار دارد. پروژه آن بسیار سنگین است اما افزایش قیمت چشم‌گیر آن در سال جدید نشان‌دهنده آینده روشن سولانا است. البته هر نوع سرمایه‌گذاری در بازار ارز‌های دیجیتال با ریسک همراه است و باید با آگاهی و دقت کافی انجام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها