دبی اولین شهر واقعی متاورس

متاورس دبی؛ اولین شهر مجازی مبتنی بر نقشه واقعی در جهان است.

دبی اولین شهر واقعی متاورس

دبی اولین شهر واقعی متاورس

 

دیجیاتو نوشت: متاورس دبی اولین پلتفرم NFT دنیای متاورس است که بر اساس نقشه واقعی دبی ساخته شده. این پلتفرم بستری برای مبادله NFT، خرید و فروش دیجیتالی ملک و بسیاری کارکردهای دیگر محسوب می‌شود.

 

طبق اعلام وب‌سایت رسمی این پروژه، این پروژه به شکل کاملا متفاوتی پیاده‌سازی شده تا ایده غیرمتمرکزسازی بلاکچین و توکن‌های غیرقابل معاوضه را برداشته و آن‌ها را با زیرساخت‌ها و قابلیت‌های پیشرفته ترکیب کند.

منبع الهام متاورس دبی، نقشه واقعی جذاب‌ترین مناطق این شهر بوده و قسمت‌های مختلف آن با حفظ اشکال و توپوگرافی مناطق پیاده‌سازی شده است.

این پروژه شامل 220 هزار بلاک است و کاربران به راحتی می‌توانند در آن زمین بخرند. برای انجام این کار ابتدا باید کیف پول MetaMask را به زنجیره BSC وصل کنید، سپس زمین مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

دوبی_متاورس

متاورس دبی واحد پولی خودش را دارد

واحد پولی این دنیا Hex است که هر 1 عدد آن معادل 100 دلار بایننس به حساب می‌آید. محدودیت پرداخت‌ها در متاورس دبی به 100 دلار بایننس محدود شده است. بنابراین کاربران در انتخاب زمین و پرداخت‌ها باید دقت کافی را داشته باشند.

متاورس دبی چندی قبلی به‌صورت رسمی افتتاح شد و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن می‌توانید از طریق این لینک به وب‌سایت پروژه مراجعه کنید. این پروژه تاکید دارد که با سایر پروژه‌های متاورسی فرق می‌کند و قرار است با ترکیب فناوری بلاکچین و NFT، تجربه‌ای فراتر از تصورات شما را به ارمغان بیاورد.

به باور کارشناسان، بازار توکن‌های غیرقابل معاوضه در آینده محدود به یک زنجیره نخواهد بود و مشکلات بلاکچین اتریوم را پشت سر می‌گذارد.

این فناوری تا همین الان توجهات بسیار زیادی را به خود معطوف کرده و موجب جابه‌جایی پول‌های هنگفتی شده است. پیش‌بینی می‌شود که توکن‌های غیرقابل معاوضه در آینده متاورس و وب 3.0 نقش مهمی داشته باشند و به عنوان یکی از اجزای کلیدی این بازار شناخته شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها