آنتونی دی یوریو تصمیم به فروش شرکتش گرفته:

بنیانگذار اتریوم از بازار رمز ارز ها می رود

آنتونی دی یوریو ، یکی از بنیانگذاران رمز ارز اتریوم ، می گوید که کار با دنیای رمزارزها را تمام کرده است.

بنیانگذار اتریوم از بازار رمز ارز ها می رود

 

این تصمیم تا حدودی به دلیل نگرانی در مورد ایمنی شخصی اتخاذ شده است.

دی یوریو 46 ساله از سال 2017 دارای یک تیم امنیتی است که با او سفر می کنند یا هر کجا که می رود او را همراهی میکنند. در هفته های آینده ، او قصد دارد شرکت Decentral Inc را بفروشد ، و مجدداً به امور خیریه و سایر مشاغل مرتبط با رمزنگاری متمرکز شود.

این کارآفرین کانادایی انتظار دارد روابط خود را با سایر استارتاپ هایی که با آنها درگیر است قطع کند و دیگر برنامه ای برای تأمین اعتبار پروژه های بلاکچین در نظر ندارد.

دی یوریو که حاضر به افشای دارایی های رمزنگاری شده یا دارایی خالص خود نیست ، گفت:

"این یک نمایش خطرناک است که من خیلی در مورد آن هیجان زده نیستم."

"من لزوماً در این فضا احساس امنیت نمی کنم. اگر من روی مشکلات بزرگتر تمرکز کنم ، فکر می کنم امنیت بیشتری داشته باشم.

در سال 2013 ، دی یوریو اتریوم را تأسیس کرد ، که خانه بسیاری از داغترین پروژه های رمزنگاری ، به ویژه در امور مالی غیرمتمرکز شده است - که به مردم اجازه می دهد بدون واسطه هایی مانند بانک ها وام بگیرند ، وام دهند و با یکدیگر تجارت کنند.

اتر ، رمز اصلی شبکه ، حدود 225 میلیارد دلار در بازار ارزش دارد.

او در سال 2018 هنگام خرید بزرگترین و یکی از گرانترین خانه ها در کانادا سر و صدا کرد و بخشی از هزینه آن را با پول دیجیتال پرداخت کرد. دی یوریو این پنت هاوس سه طبقه را به قیمت 28 میلیون دلار کانادا (22 میلیون دلار) در St. Regis Residences Toronto ، هتل سابق ترامپ و برج در منطقه تجاری مرکز شهر خریداری کرد. در سال های اخیر ، دی ایوریو وارد سرمایه گذاری در سرمایه های خطرپذیر و مشاوره در زمینه راه اندازی شد.

وی همچنین مدتی مدیر ارشد دیجیتال بورس اوراق بهادار تورنتو بود. در فوریه 2018 ، فوربس تخمین زد که دارایی خالص وی تا 1 میلیارد دلار رسیده است. قیمت اتر از آن زمان تاکنون بیش از دو برابر شده است. Decentral یک مرکز نوآوری و توسعه نرم افزار مستقر در تورنتو است که بر روی فناوری های غیرمتمرکز تمرکز دارد و سازنده Jaxx ، یک کیف پول دارایی دیجیتال است که امسال حدود 1 میلیون مشتری را به خود جلب کرد. دی یوریو گفت که او با چند سرمایه گذار بالقوه صحبت کرده و معتقد است ارزش این شرکت "صدها میلیون" خواهد بود. او انتظار دارد که این شرکت را به فیات یا به صورت سهام در یک شرکت دیگر - نه رمزنگاری - بفروشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها