بهترین هندزفری برای مکالمه کدام است؟

بهترین هندزفری برای مکالمه کدام است؟

 

یکی از مهم‌ترین اهداف کاربران از خرید هندزفری بلوتوثی، مکالمه با دوستان بدون نیاز به استفاده از تلفن هوشمند است. اگرچه کیفیت پخش صدا در بسیاری از هندزفری‌هایی که این روزها در بازار به فروش می‌رسد، در سطحی بالا قرار دارد ولی پیدا کردن بهترین هندزفری بلوتوث برای مکالمه کمی سخت‌تر است. اگر به دنبال محصولات برتر بازار از برندهای معتبر هستید، این مقاله را از دست ندهید.

بهترین هندزفری برای مکالمه کردن کدام است؟

امروزه، کمپانی‌های کوچک و بزرگ زیادی در زمینه تولید هندزفری بلوتوثی در بازار فعال هستند و محصولات آن‌ها را می‌توان با برچسب‌های قیمتی مختلفی در بازار پیدا کرد. هرچند، عمده این محصولات یک ضعف بزرگ دارند و آن، کیفیت مکالمه پایین است. به همین بهانه، در ادامه می‌خواهیم چند مورد از بهترین محصولات بازار که عملکردی قابل قبول در این زمینه دارند را به شما معرفی کنیم.

هندزفری کیو سی وای T13

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T13 که یکی از مدل‌های بسیار پرفروش در بازار ایران محسوب می‌شود، یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. این دستگاه از بلوتوث نسخه 5.1 برای برقراری اتصالی پایدار و بدون تاخیر بهره برده و روی هر ایرباد آن می‌توان میکروفون دوگانه با قابلیت حذف نویز ENC را پیدا کرد. این هندزفری همچنین از فرمان‌های لمسی مختلف پشتیبانی کرده و مدیریت مکالمه را بسیار آسان می‌کند.

هندزفری هایلو W1

بهترین هندزفری بلوتوث برای مکالمه

اگر به دنبال بهترین هندزفری هایلو برای مکالمه هستید، احتمالا گزینه بهتری از W1 را در بازار پیدا نخواهید کرد. این هندزفری که سازگاری کاملی با گوشی‌های اندرویدی و همچنین آیفون‌های اپل دارد، از بلوتوث نسخه 5.2 برای اتصال بهره برده و روی آن می‌توان مجموعا 4 میکروفون با قابلیت‌های ENC و CVC 8.0 را پیدا کرد. این فناوری‌های پیشرفته که به منظور کاهش نویز طراحی شده‌اند، کمک می‌کنند تا صدا با کیفیت HD و وضوحی عالی به گوش مخاطبان برسد. گفتنی ا‌ست استفاده از تراشه 3040 کوالکام در دستگاه کمک می‌کند تا کاربران، اتصالی پایدارتر را تجربه کنند.

هندزفری انکر R100

یکی دیگر از انواع بهترین هندزفری برای مکالمه، R100 از برند انکر است. در کنار تمام قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پیشرفته که به بهبود کیفیت صدا کمک می‌کنند، استفاده از میکروفون‌های قدرتمند را می‌توان مهم‌ترین ویژگی این هندزفری دانست؛ میکروفون‌های Anker R100 از قابلیت حذف نویز پشتیبانی کرده و کمک می‌کنند تا صدای شما به‌شکلی کاملا شفاف به گوش مخاطبان برسد.

هندزفری اپل AirPods Pro 2021

بی‌شک بهترین هندزفری برای مکالمه در بازار، ایرپاد پرو 2021 است. اپل در طراحی این محصول از میکروفون‌های دوگانه Beamforming بهره برده تا کیفیت و وضوح صدا در سطحی بسیار بالا قرار بگیرد. قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، مهم‌ترین ویژگی این هندزفری است که با حذف کامل نویز و صدای اضافی محیط، تجربه‌ای عالی از مکالمه را برای شما رقم می‌زند. اگر چه استفاده از ANC باعث افزایش مصرف باتری می‌شود، ولی بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انجام‌شده کمک می‌کنند تا بیش از 3 ساعت امکان مکالمه با هدفون خود را با فعال بودن ANC داشته باشید.

قیمت ایرپاد پرو شاید در مقایسه با دیگر محصولات این لیست کمی بالا باشد، ولی کیفیت ساخت بالای آن، ارزش خرید این محصول را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.

هندزفری هایلو GT7

بهترین هندزفری بلوتوث شیائومی برای مکالمه

GT7 یکی دیگر از انواع بهترین هندزفری هایلو برای مکالمه است که به بلوتوث نسخه 5.2 مجهز شده و طراحی ارگونومی آن، این محصول را به دستگاهی مناسب برای استفاده طولانی‌مدت و مکالمه تبدیل می‌کند. همانند دیگر محصولات این لیست، با وجود 4 میکروفون جداگانه و پشتیبانی از قابلیت حذف نویز، کاربران می‌توانند از پخش صدای آنها با وضوحی قابل قبول مطمئن باشند. به لطف بازدهی 6 ساعته باتری هم برای مدت زمانی نسبتا طولانی می‌توان از دستگاه استفاده کرد.

هندزفری وان مور Comfo Buds Pro

برای افرادی که به دنبال بهترین هندزفری بلوتوث شیائومی برای مکالمه هستند، باید سراغ زیربرند 1More بروند؛ کمپانی مشهوری که به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع هدفون و هندزفری فعالیت دارد. کامفو بادز پرو یکی از پیشرفته‌ترین محصولات این شرکت است که به میکروفون سه‌گانه با پشتیبانی از فناوری ANC یا نویز کنسلینگ فعال مجهز شده و می‌تواند صدای شما را با وضوحی بسیار عالی منتقل کند. کیفیت بالای بلندگوها با پشتیبانی از قابلیت حذف نویزهای اضافی مانند صدای باد نیز کمک می‌کند تا موقع مکالمه، صدای مخاطب خود را به بهترین شکل ممکن بشنوید.

هندزفری کامفو بادز پرو ضمن یدک کشیدن عنوان بهترین هندزفری شیائومی برای مکالمه، یکی از حرفه‌ای‌ترین محصولات در زمینه پخش موسیقی و بازدهی بالای باتری نیز است.

هندزفری کیو سی وای T19

یکی دیگر از بهترین هندزفری های بلوتوثی QCY که می‌تواند مکالمه با دوستان را لذت‌بخش کند، مدل T19 است. این محصول به میکروفون داخلی قدرتمند با توانایی انتقال صدا با کیفیتی بالا مجهز شده و خوشبختانه، قابلیت حذف نویز را هم می‌توان روی آن مشاهده کرد. این هندزفری همچنین از بلوتوث نسخه 5.1 برای اتصال پایدار و سریع به دستگاه‌های دیگر استفاده کرده و می‌تواند صدای شما را با کمترین تاخیر زمانی انتقال دهد. گفتنی‌ است مهندسان QCY با بهینه کردن مصرف انرژی، این امکان را فراهم کرده‌اند که با هر بار شارژ بتوان تا 4.5 ساعت از هندزفری‌ها برای مکالمه استفاده کرد.

سخن پایانی

معرفی بهترین هندزفری برای مکالمه به دلیل تنوع بالای این محصولات در بازار، واقعا کار آسانی نیست؛ با این حال، استفاده از تجربیات سایر افراد و انتخاب محصولی که فروش بالاتری دارد، می‌تواند تصمیمی هوشمندانه باشد. افزون بر این، برای تهیه دستگاهی که برای مکالمه هم مناسب باشد، نیازی به پرداخت هزینه‌های بسیار بالا نیست و تقریبا هر کسی با هر سطح از بودجه می‌تواند یکی از این محصولات را خریداری کند.

 توجه داشته باشید که موقع انتخاب بهترین هندزفری بلوتوث برای مکالمه، وجود قابلیت‌های اضافی مانند حذف نویز فعال (ANC) می‌توانند قیمت نهایی محصول را تا حد قابل توجهی افزایش دهند. این ویژگی می‌تواند برای مکالمه در محیط‌های شلوغ یا پرسروصدا بسیار مفید باشد، ولی اگر در محیط‌های آرام قصد صحبت با سایرین را دارید، محصولات ارزان‌تری که فاقد این فناوری باشند نیز می‌توانند تجربه خوبی را برای شما رقم بزنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها