استاتوس‌های واتساپ تغییر می کنند + عکس

طبق تازه ترین اخبار واتس‌اپ نمایش استاتوس‌ها در صفحه چت را آزمایش خواهد کرد.

استاتوس‌های واتساپ تغییر می کنند + عکس

به گزارش مستقل آنلاین؛ واتس‌اپ همیشه ویژگی‌های جدیدی را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد و حالا طبق گزارش‌های موجود، پیام‌رسان محبوب شرکت متا در حال کار روی قابلیت جدید دیگری است: امکان تماشای استاتوس (Status) کاربران از لیست چت‌ها.

طبق گزارش وب‌سایت WABetaInfo که اخبار مربوط به واتس‌اپ را پوشش می‌دهد، نسخه بتا 22.18.0.70 این اپلیکیشن برای سیستم عامل iOS، امکان مشاهده استاتوس‌ها در لیست چت را برای کاربران فراهم می‌کند.

 

واتساپ

 

همانطور که در تصویر بالا دیده می‌شود، با این به‌روزرسانی زمانی که کاربران محتوای جدیدی را در وضعیت خود به اشتراک بگذارند، همیشه می‌توان آن را در لیست چت مشاهده کرد.

از زمان معرفی قابلیت Status واتس‌اپ چند سال می‌گذرد. با وجود این ویژگی کاربران می‌توانند مانند استوری اینستاگرام، عکس‌ها و ویدیوهایی را با دیگران به اشتراک بگذارند که پس از ۲۴ ساعت ناپدید خواهند شد. هرچند این قابلیت به اندازه استوری اینستاگرام محبوب نیست، اما می‌تواند برای حساب‌های تجاری که اقدام به فروش خدمات یا محصولات خود در واتس‌اپ می‌کنند، مفید باشد.

نکته قابل‌توجه دیگری که WABetainfo به آن اشاره کرده، این است که کاربران می‌توانند امکان نمایش وضعیت‌ها در لیست چت را در صورت نیاز و به دلخواه خود فعال یا غیرفعال کنند.

در حال حاضر ظاهرا این قابلیت فقط در دسترس بخش کوچکی از آزمایش‌کنندگان نسخه بتا اپلیکیشن قرار گرفته. همچنین با وجود این ویژگی، شرکت متا که به‌طور کلی طرفدار تبلیغات است، می‌تواند مانند استوری‌های اینستاگرام، در بین محتوا قرار داده شده در استاتوس کاربران، از تبلیغات استفاده کند.

متا در طول چند وقت گذشته تلاش زیادی کرده تا محبوبیت اپلیکیشن پیام رسان خود را بیشتر کند. شرکت متعلق به مارک زاکربرگ علاوه بر انتشار نسخه بومی (Native) واتس‌اپ برای ویندوز، در طول این سال، قابلیت‌های دیگری از جمله واکنش‌ها (Reactions)، توانایی انتقال تاریخچه چت از iOS به اندروید (و بالعکس) و موارد زیاد دیگری را در دسترس کاربران خود قرار داده است.

منبع: دیجیاتو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها