هشدار به مردم ایران:سریعتر خارج شوید

هشدار به مردم ایران:سریعتر خارج شوید

 ایرانی‌ها، اگر حضورشان ضروری نیست، اوکراین را ترک کنند

 

 

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کی‌یف از شهروندان ایرانی، به‌ویژه دانشجویان مقیم اوکراین، خواست این کشور را به صورت «موقت» ترک کنند.

سفارت ایران در اوکراین از ایرانیان مقیم اوکراین خواست از سفر به «مناطق پرخطر» خودداری کنند و «چنانچه ادامه حضور آنها به‌ویژه دانشجویان ایرانی در اوکراین ضرورتی ندارد، نسبت به ترک موقت این کشور اقدام کنند».

در این اطلاعیه همچنین از شهروندان ایران ساکن اوکراین خواسته شده ارتباط خود با سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران را برای «هماهنگی لازم در شرایط اضطراری» حفظ کنند.

 اطلاعیه شماره دو سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین به این شرح است؛

 

با توجه به تحولات جاری، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کی‌یف به تمامی هم‌وطنان مقیم اوکراین توصیه می‌نماید از سفر به مناطق پرخطر خودداری نموده و چنانچه ادامه حضور آنها بویژه دانشجویان ایرانی در اوکراین ضرورتی ندارد، نسبت به ترک موقت این کشور اقدام کنند. همچنین از هم وطنان درخواست می‌نماید ارتباط خود با سفارت ج. ا. ایران را بمنظور دسترسی و هماهنگی لازم در شرایط اضطراری حفظ نمایند.

بدیهی است سفارت ج. ا. ایران فعالیت عادی خود و ارائه خدمات به هم‌وطنان مقیم اوکراین را همچنان ادامه داده و از طریق شماره تلفن (۰۰۳۸۰۶۳۰۴۴۹۰۲۹) به صورت تمام وقت پاسخگوی پرسش های آنان است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها