ترامپ برای رئیس جمهور شدن از روغن مار استفاده کرد!

رئیس دفتر مایک پنس معاون ترامپ اعلام کرد ترامپ در سال گذشته برای پیروزی در انتخابات از روغن مار استفاده کرد.

ترامپ برای رئیس جمهور شدن از روغن مار استفاده کرد!

ترامپ برای رئیس جمهور شدن از روغن مار استفاده کرد!

 

به گزارش مستقل آنلاین خبرگزاری رویترز نوشت:

مارک شورت، رئیس دفتر مایک پنس معاون ترامپ گفت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، توصیه بدی از «فروشندگان روغن مار» دریافت کرد که به دروغ به او گفتند که مایک پنس، معاون رئیس جمهور، صلاحیت لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 را دارد.  

 شورت روز یکشنبه در برنامه «ملاقات با مطبوعات» شبکه NBC گفت: «متاسفانه رئیس جمهور مشاوران بد زیادی داشت که اساساً فروشنده

روغن مار بودند که به او ایده‌های بسیار نادرستی درباره کارهایی که معاون رئیس‌جمهور می‌تواند انجام دهد، می‌دادند».

 اظهارات شورت دو روز پس از آن بیان شد که پنس در سخنرانی خود در جامعه فدرالیست محافظه‌کار ترامپ را مورد سرزنش قرار داد و گفت که ترامپ اشتباه می‌کند که به معاون رئیس‌جمهور می‌گوید قدرت لغو انتخابات را دارد.

 شورت روز یکشنبه گفت: "من معتقدم که جو بایدن رئیس جمهور منتخب ایالات متحده است. واقعیت این است که تقلب قابل توجهی به اندازه کافی وجود نداشت که بتواند انتخابات هر یک از این ایالت ها را باطل کند."

 شورت که در 6 ژانویه 2021 هنگامی که گروهی از حامیان ترامپ در تلاشی ناموفق برای براندازی نتایج انتخابات به ساختمان کنگره یورش بردند همراه با پنس بود،اخیراً در کمیته منتخب مجلس نمایندگان حاضر شد تا به سؤالات پاسخ دهد.

 در جریان این حمله، برخی از آشوبگران فریاد زدند: «مایک پنس را آویزان کن!  و یکی از حامیان ترامپ که اکنون محکوم شده است، یادداشتی برای معاون رئیس جمهور گذاشت که در آن نوشته شده بود: "فقط مسئله زمان است، عدالت در راه است."

 هفته گذشته، آرشیو ملی اعلام کرد که سوابق پنس را به این هیئت تحویل خواهد داد، زیرا ترامپ تلاش قانونی برای ممانعت از دیدن کمیته را از دست داد.

 شورت در مورد جزئیات شهادت خود در روز یکشنبه صحبت نکرد و تنها گفت که از احضاریه تبعیت می کند.

 با این حال، او در مورد اینکه آیا پنس برای شهادت در مقابل کمیته حاضر خواهد شد یا خیر، تردید کرد و به NBC گفت: "این اقدامی کاملا بی سابقه خواهد بود."

 شورت گفت: "من فکر می کنم احضار معاون سابق رئیس جمهور برای صحبت در مورد گفتگوهای خصوصی که با رئیس جمهور داشت، بسیار متفاوت است."

 این کمیته در حال بررسی این موضوع است که آیا یکی از حلقه های نزدیک ترامپ به طراحی حمله به ساختمان کنگره کمک کرده است یا خیر.  همچنین در حال بررسی دقیق اقدامات ترامپ برای حفظ خود در قدرت است.

 هفته گذشته، جزئیات جدیدی در گزارش‌های رسانه‌ها منتشر شد که نشان می‌دهد ترامپ فعالانه در حال بررسی این است که آیا دولت ایالات متحده قدرت تصرف دستگاه‌های رای‌گیری را دارد یا خیر.

 به گفته یک نفر، رویترز تأیید کرده است که ترامپ در جلسه ای با ویلیام بار، دادستان کل سابق آمریکا در اواخر نوامبر 2020، این موضوع را مطرح کرد و به بار گفت که تیم حقوقی وی به او گفته بود که وزارت دادگستری روی دستانش نشسته است که می تواند دستگاه های رای گیری را توقیف کند.  آشنا به موضوع

 این شخص اضافه کرد که بار بلافاصله این ایده را متوقف کرد و گفت که بخش چنین قدرتی ندارد.

 شورت که روز یکشنبه در شبکه NBC صحبت می کرد، گفت که شخصا نشنیده است که ترامپ علاقه مند به توقیف دستگاه های رای گیری باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها