فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان فوق امنیتی

فرار از زندان ورژن واقعی!

نخستین فیلم از لحظه کشف تونل در زندان اسراییل... طول کانالی که اسرا حفر کرده‌اند، به ده‌ها متر می‌رسد و خروجی آن در خارج از زندان تنها چند متر با دیوارهای زندان «جلبوع» فاصله دارد.

حجم ویدیو: 2.03M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40

جزئیاتی از فرار اسرای فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی

اعلام خبر فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان فوق امنیتی «جلبوع» آن‌هم به شیوه‌ رایج در فیلم‌های سینمایی، به بمب خبری در فلسطین اشغالی تبدیل شده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داده زندانیان از بخش دوم زندان که نزدیک دیوارهای خروجی بود اقدام به حفر تونل از داخل توالت کرده و در بیرون زندان خارج شده‌اند. به نظر می‌رسد روند حفر این تونل سال‌ها طول کشیده باشد. بیرون زندان هم ۶ خودرو منتظر فرار آن‌ها بود تا به خارج از کرانه باختری منتقلشان کند.

مقامات امنیتی صهیونیستی می‌گویند اسرا طوری برنامه‌ریزی کرده بودند که شب فرار با برگزاری جشن سال یهودی همزمان باشد و سربازان مشغول جشن باشند. از سوی دیگر زندانیان نیز دعوای ساختگی ترتیب می‌دهند تا زندانیان فراری بتوانند خود را به توالت رسانده و داخل تونل شوند.

یک منبع امنیتی صهیونیستی گفته این حادثه یک سرافکندگی برای اداره زندان‌هاست و اسرای فراری برای انجام نقشه خود سال‌ها برنامه‌ریزی و اقدام کرده‌اند، بدون اینکه نهادهای اطلاعاتی پی ببرند./فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها