انقلاب قطرایرویز در صنعت هوانوردی؛اجرای ایده کشتی نوح در هواپیما

قطرایرویز بزرگترین مرکز نگهداری حیوانات در جهان را افتتاح کرد.

انقلاب قطرایرویز در صنعت هوانوردی؛اجرای ایده کشتی نوح در هواپیما

به گزارش مستقل آنلاین، دوحه نیوز نوشت:

قطر ایرویز کارگو بزرگترین مرکز حیوانات جهان را افتتاح کرد، یک مرکز حیوانات به مساحت 5260 متر مربع، در نزدیکی فرودگاه بین المللی حمد و آشیانه تعمیر و نگهداری هواپیما قطر ایرویز واقع شده است.

رسانه‌های محلی گزارش دادند که قطر ایرویز کارگو، بزرگ‌ترین حمل‌ونقل حیوانات جهان و به‌طور کلی پیشروترین شرکت حمل‌ونقل هوایی بین‌المللی، جدید خود را دوباره معرفی کرده است که پیشرفت قابل‌توجهی در استانداردهای حمل و نقل حیوانات زنده است.

برنامه ریزی این مرکز چهار سال و نیم طول می کشد و دارای مراقبت های دامپزشکی شبانه روزی و امکانات سفارشی متناسب با نیازهای متنوع حیواناتی است که با آنها اقامت می کنند.

مارک دروش مدیر ارشد باربری قطر ایرویز گفت: "ما یک شرکت هواپیمایی 5 ستاره هستیم، ما یک فرودگاه 5 ستاره داریم، ما اکنون یک مرکز حیوانات 5 ستاره داریم که فکر می کنم همه شما راحت تر از ارسال حیوانات خانگی خود در آینده راحت خواهید بود."

این مرکز دارای 140 لانه سگ، 40 لانه گربه و 24 اصطبل اسب در چهار منطقه با سیستم های جریان هوا جداگانه است.

برنامه ریزی این مرکز چهار سال و نیم طول می کشد و دارای مراقبت های دامپزشکی شبانه روزی و امکانات سفارشی متناسب با نیازهای متنوع حیواناتی است که با آنها اقامت می کنند.

این مرکز با داشتن 140 لانه سگ، 40 لانه گربه و 24 اصطبل اسب در چهار منطقه با سیستم های جریان هوا مجزا، مراقبت و ایمنی مناسب را برای مسافران حیوانات خود تضمین می کند.

مرکز حیوانات پیشرفته به طیف وسیعی از گونه‌ها، از جوجه‌های یک روزه گرفته تا خزندگان و موجودات عجیب و غریب پاسخ می‌دهد.

این مرکز مجهز به فناوری پیشرفته، از جمله سیستم‌های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع پیشرفته، و همچنین چندین اسکله برای عملکرد بدون درز، می‌تواند تا 47 موقعیت دستگاه بار واحد (ULD) را در خود جای دهد و نیازهای مختلف حمل و نقل حیوانات را برآورده کند.

در همین حال، در سال 2022، قطر ایرویز گزارش داد که حدود 9 درصد از کل حیوانات زنده که از طریق هوا در سراسر جهان حمل می شوند، با هواپیماهای آن شرکت سفر می کنند.

همچنین در سال 2022، قطر ایرویز کارگو چهارمین شرکت هواپیمایی جهان و اولین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه بود که گواهینامه CEIV Live Animals توسط یاتا را دریافت کرد.

Guillaume Halleux مدیر ارشد باربری قطرایرویز گف:خواه آنها اسب باشند، خواه حیوانات خانگی خانگی، دام یا حیوانات عجیب و غریب که در پروازهای برنامه ریزی شده و چارتر ما حمل می شوند یا حیوانات وحشی که تحت ابتکار WeQare Rewild the Planet ما پرواز می کنند، ما فراتر از استانداردهای نظارتی مورد نیاز عمل می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که به حیوانات داده می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها