بشار اسد با آمریکایی‌ها دیدار می‌کند!

بشار اسد: هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم/ حتی زمانی که می‌دانیم نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد، باید تلاش کنیم/ صرف نظر از نظر بد ما نسبت به غرب، باید با آنها کار کنیم.

بشار اسد با آمریکایی‌ها دیدار می‌کند!

رئیس‌جمهوری سوریه در اظهاراتی گفت که هر از چند گاه دیدارهایی میان کشورش و ایالات متحده بدون دستیابی به نتایجی معین انجام می‌شود.

بشار اسد در جریان گفت‌وگوی سیاسی و فکری با اینال آردزینبا، وزیر خارجه آبخاز، افزود: «حتی زمانی که می‌دانیم نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد، باید تلاش کنیم، زیرا سیاست، هنر ممکن است».

 بشار اسد، یکشنبه، دوم اردیبهشت در جریان گفت‌وگوی سیاسی و فکری با اینال آردزینبا، وزیر خارجه آبخاز، افزود: «حتی زمانی که می‌دانیم نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد، باید تلاش کنیم زیرا سیاست، هنر ممکن است».

بشار اسد افزود: «آمریکا در حال حاضر بخشی از خاک ما را در اشغال دارد، اما ما هر از گاهی با آنها دیدار می‌کنیم، هرچند این دیدارها ما را به چیزی نمی‌رساند».

اسد در پاسخ به این سوال که آیا شانسی برای از سرگیری گفت‌وگو با غرب، حتی در درازمدت وجود دارد، گفت: «همواره امید وجود دارد، حتی زمانی که بدانیم نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد، باید تلاش کنیم».

رئیس‌جمهوری سوریه در ادامه گفت: «صرف نظر از نظر بد ما نسبت به غرب، باید با آنها کار کنیم و برایشان توضیح دهیم که هرگز از حقوق خود دست برنخواهیم داشت و همکاری ما با آنها صرفا بر مبنای برابری و مساوات خواهد بود».

اسد افزود: «آمریکا در حال حاضر بخشی از خاک ما را به شکلی غیرقانونی اشغال کرده و در کار تامین بودجه برای تروریسم است و از اشغال سرزمین‌های ما از سوی اسرائیل نیر حمایت می‌کند، با این حال ما هر از چند گاه با آنها دیدار داریم اگرچه این دیدارها دستاوردی برای ما ندارد اما همه امور تغییر خواهد کرد».

منبع: انتخاب

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها