سیر تا پیاز ترسناکترین پرونده قاچاق و تجاوز به کودکان؛ دختران کم‌سن و سال برای رابطه جنسی به سیاستمداران معرفی می‌شدند!

اسناد جدیدی از پرونده جفری اپستین، میلیاردر یهودی و جاسوس موساد منتشر شد.

سیر تا پیاز ترسناکترین پرونده قاچاق و تجاوز به کودکان؛ دختران کم‌سن و سال برای رابطه جنسی به سیاستمداران معرفی می‌شدند!

به گزارش مستقل آنلاین جفری اپستین یک سرمایه‌دار آمریکایی بود که در سال ۲۰۱۹، زمانی که در انتظار محاکمه به اتهام قاچاق جنسی بود، در زندان خودکشی کرد. گیلین ماکسول، دختر رابرت ماکسول و شریک اپستین، نیز سال گذشته به اتهام قاچاق جنسی، همدستی و کمک به اپستین در سوء‌استفاده جنسی از دختران نوجوان به ۲۰ سال زندان محکوم شد و در حال حاضر در زندان به سر می‌برد. طبق گفته شاکیان او دختران زیر ۱۸ سال را با وعده مدل شدن جذب می‌کرد و آنها را به‌ اپستین می‌سپرد تا از آنها سوء استفاده جنسی کند.

به تازگی صد‌ها صفحه از اسناد دادگاه مربوط به شکایت از جفری اپستین، قاچاقچی جنسی، از سوی یک قاضی فدرال آمریکایی منتشر شده است. قبل از این اسامی بسیاری از همدستان و کسانی که در حلقه درونی اپستین بودند از اسناد دادگاه حذف شده بود.

جفری اپستین

لورتا پرسکا، قاضی نیویورک، ماه گذشته حکم داده بود که این اسناد می‌توانند از حالت محرمانه خارج شوند و هیچ توجیه قانونی برای محرمانه نگه داشتن آن‌ها وجود ندارد. این سوابق نحوه آشنایی اپستین با شخصیت‌های مشهور و قدرتمند از جمله بانک‌داران، افراد سلطنتی و افراد مشهور را نشان می‌دهند. بنابر این حکم، نام واقعی ۱۸۷ نفر که در اسناد دادگاه از آنها با نام مستعار «جان دو» نام برده شده بود، علنی شد.

جفری اپستین

طبق این اسناد جدید منتشر شده، جفری اپستین با سازمان اطلاعاتی اسرائیل، موساد، نیز همکاری می‌کرده است. به نقل از دیلی میل، این همکاری به زمانی بر می‌گردد که ایهود باراک، نخست وزیر اسبق اسرائیل، رئیس موساد بود و با اپستین رابطه دوستانه داشته. موضوع زمانی پیچیده‌تر می‌شود که گیلین ماکسول، شریک جرم اپستین، در خدمت موساد بوده و اپستین نیز از طریق دختر ماکسول به موساد معرفی می‌شود. «آری بن مناشه»، جاسوس پیشین رژیم صهیونیستی، در کتابی که در دست انتشار دارد مطرح کرده اپستین جاسوس این رژیم بوده است.

طبق اسناد منتشر شده ایهود باراک و اپستین حداقل ۳۶ بار با هم ملاقات کرده و این درست زمانی است که دختران کم سن و سال وارد جزیره اپستین شده‌اند. انگیزه این تعاملات ایجاد شبکه‌ای از دختران بوده که به نفع اسرائیل جاسوسی کرده و از سیاستمداران آمریکایی اطلاعات لازم را به سرقت ببرند.

 وبگاه گلوبال ویلج در این باره می‌نویسد: «بن مناشه ‌می‌گوید آن‌ها باهم یک عملیات "تله جنسی" را پیش می‌بردند و دختران کم‌سن و سال را برای رابطه جنسی به سیاستمداران معرفی می‌کردند و بعد از همین موضوع برای باج‌خواهی از آن‌ها برای سرویس‌های اطلاعاتی اسراییل استفاده می‌کردند.»

 

اسم بیل کلینتون بیش از پنجاه‌بار در اسناد جزیره اپستین آمده است

در لیست منتشر شده نا‌م‌ افراد سرشناسی چون جو بایدن، باراک و میشل اوباما، بیل و هیلاری کلینتون، امینم، دی‌کاپریو، شارلیز ترون، بن افلک، جیمی کیمل، لیدی گاگا، بیل گیتس، مایلی سایرس، مدانا، جی‌زی، بیانسه، اورلاندو بلوم، کوئنتین تارانتینو، تام هنکس، استیون اسپیلبرگ، ریانا، رابرت داونی جونیور، شاهزاده چارلز، آنجلینا جولی، کیتی پری، رابرت دنیرو، الن دی‌جنرس و... به چشم می‌خورد!

جفری اپستین

به گزارش ای‌بی‌سی، در این اسناد بیش از ۵۰ بار از بیل کلینتون، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، نام برده شده اما هیچ اشاره‌ای به تخلف وجود ندارد. او در اوایل دهه ۲۰۰۰ با هواپیمای اپستین در برنامه‌های «بشردوستانه» به آفریقا سفر و از اپستین به عنوان یک فرد انسان‌دوست و متعهد تمجید کرده بود.

وکلای بیل کلینتون قبلا گفته‌اند او از جرایم اپستین چیزی نمی‌دانست با این حال پیش از اینکه تحقیقات از جفری اپستین شروع شود روابطش با او را قطع کرده بود.

پرونده اپستین فقط به قاچاق کودکان محدود نمی‌شود، بلکه بدتر از آن این است که این جزیره برای داشتن رابطه جنسی با کودکان، سپس شکنجه آنها و نوشیدن خون آنها برای جذب آدرنوکروم بوده است.

پس از افشای اسامی جدید، افکار عمومی به شدت دنبال پاسخ به سوالات جدید بوده و ابعاد گسترده‌تری از رابطه افراد مشهور و سیاستمدار و سازمان‌های اطلاعاتی با اپستین را برملا می‌کند.

جفری اپستین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها