آیا زنان روسی هم از سوی حماس ربوده شده‌اند؟

سفارت روسیه در اسرائیل اعلام کرد که در حال بررسی گزارش‌های مربوط به ربوده شدن زنان روسی توسط حامیان حماس است؛ با این حال، هنوز هیچ تاییدی در این مورد وجود ندارد.

آیا زنان روسی هم از سوی حماس ربوده شده‌اند؟

 

 

بعد از عملیات طوفان الاقصی که توسط حماس و علیه اسرائیل انجام شد، بسیاری از کارشناسان این عملیات را با اطلاع و حمایت روسیه خواندند 

 

حالا دیدبان روسیه نوشته است: سفارت روسیه در اسرائیل اعلام کرد که در حال بررسی گزارش‌های مربوط به ربوده شدن زنان روسی توسط حامیان حماس است؛ با این حال، هنوز هیچ تاییدی در این مورد وجود ندارد.

 

پیش از این رسانه‌ها گزارش دادند که شبه نظامیان حماس دخترانی را از یک جشنواره موسیقی که در نزدیکی شهر افکیم در نزدیکی نوار غزه برگزار شده بود، ربودند. دو دختر نام و نام خانوادگی روسی داشتند. با این حال مشخص نشد که آن‌ها از کجا به اسرائیل آمده‌اند.

دختران ربوده شده در عملیات طوفان الاقصی

سرویس مطبوعاتی هیئت دیپلماتیک روسیه اعلام کرد که در حال حاضر نمی‌توانند این واقعیت را تأیید کنند که افراد ذکر شده دارای تابعیت روسیه هستند. آنها در بخش کنسولی ثبت نام نکرده اند. همچنین بستگان آنها با سفارت روسیه تماس نگرفتند.

 

درحالیکه یک کارشناس آلمانی- روسی  مدعیست که مسکو پشت حمله دیروز حماس قرار داشته است. از آموزش‌های خاص پهپادی تا سفرهای مکرر عناصر حماس به مسکو و دیدار با مقامات برجسته سیاسی و نظامی روسیه من جمله قدیروف و اظهار نظرهای ضدیهودی اخیر پوتین.

باتوجه به شواهد این نظریه را باید جدی گرفت که کاسه صبر پوتین درقبال اقدامات حمایتی شبکه یهودی اروپا و شاخه اوکراینی چاباد از زلینسکی لبریز شده و ناراحتی وی درقبال آن‌ها به تعمیق اختلافات وی با تل‌آویو و الیگارشی یهودی روسیه نیز انجامیده است که البته این امر برای پوتین حاوی خطرهای بسیاری نیز خواهدبود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    پای روسیه باید به این جنگ باز بشه!

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها