عرضه اولیه جدید

فولاد مبارکه در نظر دارد با توجه به ارزندگی سهام خود، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بورسی برای اولین بار اقدام به خرید سهام خزانه نماید. این شرکت پس از «باما»دومین شرکت پیشگام در خرید سهام خزانه است.

عرضه اولیه جدید

به گزارش مستقل آنلاین ، فولاد مبارکه در نظر دارد با توجه به ارزندگی سهام خود، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بورسی برای اولین بار اقدام به خرید سهام خزانه نماید. این شرکت پس از «باما»دومین شرکت پیشگام در خرید سهام خزانه است.

فولاد مبارکه در نظر دارد با توجه به ارزندگی سهام خود، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بورسی برای اولین بار اقدام به خرید سهام خزانه نماید. این شرکت پس از باما دومین شرکت پیشگام در خرید سهام خزانه است.

مهدی توانگر، رئیس امور سهام شرکت فولاد مبارکه از خرید سهام خزانه توسط این شرکت خبر داد و گفت: مدارک لازم برای این سهام خزانه ارسال شده، هنوز بیانیه‌های سهام خزانه نیامده، پس از تایید نزد سازمان، در هیات مدیره ارقام و درصد خرید مشخص خواهد شد.

وی گفت: تا سازوکار کامل نشده و فرم‌های بیانیه در اختیار ناشر قرار نگرفته، هنوز در هیأت مدیره اقدامی انجام نمی‌شود.

توانگر گفت: البته به محض دریافت بیانیه، هیأت مدیره فولاد مبارکه اقدامات عملیاتی برای این سهام خزانه را در دستور کار قرار می‌دهد.

وی افزود: در صورت تایید، همه موارد، درصد و ارقام و جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

توانگر گفت: با توجه به ارزندگی سهم، فولاد مبارکه با خرید سهام خزانه به سهام شرکت کمک می‌کند.

وی گفت: همچنین سهامداران عمده (مجموعه رفاه، زنگان و صدر تامین) هم همچنان در حال حمایت و خرید از سهام فولاد مبارکه هستند که این حمایت‌ها به نفع فولاد مبارکه است.

منبع: بورس24

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها