آتش زدن آمبولانس در شیراز

در این مدت 10 بار حمله به آمبولانس داشتیم که با سنگ زدن خودرو را متوقف کردند همچنین در امداد رسانی نیز آمبولانس‌ها را تهدید می کردند.

آتش زدن آمبولانس در شیراز

رئیس اورژانس فارس از آتش‌زدن پایگاه اورژانس در شهر جدید صدرا و همچنین آتش زدن یک دستگاه آمبولانس این پایگاه در ناآرامی‌های اخیر خبر داد و گفت: در حال حاضر امکان استفاده از آمبولانس و پایگاه اورژانس در شهر صدرا نداریم.

محمد جواد مرادیان با اشاره به  شرایط  سخت امداد رسانی و متوقف کردن آمبولانس اورژانس در امداد رسانی‌ ها گفت: در این مدت تماس تلفنی مددخواهی داشتیم و سعی شد که بخشی از ماموریت‌هایی که نمی‌توانیم انجام دهیم از طریق مشاوره و راهنمایی تلفنی به مصدومان کمک کنیم.

وی بسته بودن مسیر، تعرض به خودروهای اورژانس، ترافیک و حتی سنگ‌زدن به خودروهای اورژانس را مهم‌ترین چالش جدی در زمان امداد رسانی بیان و عنوان کرد: در این شرایط پرسنل بهداشت درمان، تکنسین اورژانس و پرستاران در شرایط سخت به صورت 24 ساعته و شبانه روزی فعالیت داشتند.

 مرادیان تصریح کرد: در این مدت  10 بار حمله به آمبولانس داشتیم که  با سنگ زدن خودرو را متوقف کردند همچنین در امداد رسانی نیز آمبولانس‌ها را تهدید می کردند.

 به گفته وی، در عین خسارت به اورژانس و به‌رغم شرایط سخت تلاش کردیم که  به محل حادثه برسیم و درحالی که با خطر سنگ زدن و ... مواجه بودیم اما خود را به مصدومان رساندیم و همکاران ما در  شرایط سخت روحی وظایف خود را به خوبی انجام دادند./ایلنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها