تصویب بودجه ۶۷ میلیارد دلاری دبی

محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و نائب رئیس امارات، بودجه دبی برای سال های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۶ را با مجموع هزینه ۲۴۶/۶ میلیارد درهم (۶۷/۱۴ میلیارد دلار) تصویب کرد.

تصویب بودجه ۶۷ میلیارد دلاری دبی

ولیعهد دبی گفت که این بودجه نقشه راه مالی برای تسریع در برنامه‌های دبی برای تقویت بخش‌های حیاتی و تاکید بر جایگاه اقتصادی جهانی آن است

 

حاکم دبی بودجه این امارت برای سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۶ را با مجموع هزینه ۲۴۶/۶ میلیارد درهم (۶۷/۱۴ میلیارد دلار) تصویب کرد.

به گزارش «الخلیج آنلاین» به نقل از روزنامه اماراتی الخلیج، بودجه تصویب شده برای تحقق برنامه‌های دبی تنظیم شده و بر تصمیم این امارت به تداوم توسعه بخش‌های کارآفرینی و سرمایه‌گذاری و تشویق آن و نیز تحقق رفاه جامعه، پاسخ به خواسته‌های آنان و تحکیم جایگاه دبی به عنوان سرزمین فرصت‌ها و نوآوری‌ها تاکید دارد.

حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، ولیعهد دبی و مدیرعامل شورای این امارت گفت که این بودجه نقشه راه مالی برای تسریع در برنامه‌های دبی برای تقویت بخش‌های حیاتی و تاکید بر جایگاه اقتصادی جهانی آن است.

طبق اعلام عبدالرحمن صالح آل صالح، مدیرکل اداره مالی دبی، در این بودجه هزینه‌های سال مالی ۲۰۲۴ حدود ۲۱/۵۴ میلیارد دلار برآورد شده و انتظار می‌رود دبی درآمدی به میزان ۲۴/۶۷ میلیارد دلار داشته باشد.

گفتنی است حقوق و دستمزدها ۲۶ درصد، کمک‌های مالی و حمایتی دولت ۲۳ درصد و هزینه‌های جاری و اداری نیز ۲۴ درصد از مجموع هزینه‌های دبی را تشکیل می‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها