جلسه مشترک مدیرعامل فولاد هرمزگان با مدیرعامل بانک ملت

دکتر معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در جلسه مشترکی با رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک‌ ملت در خصوص همکاری های دوجانبه بحث و گفتگو‌ کرد.

جلسه مشترک مدیرعامل فولاد هرمزگان با مدیرعامل بانک ملت

در این جلسه دکتر معروفخانی بر نقش بانکها و  حمایت از بنگاههای اقتصادی تاکید کرد و‌ گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری حمایت از تولید را یک ضرورت اجتناب ناپذیر عنوان کردند و‌ ‌تولید و رفع موانع تولید در فرمایشات ایشان چندین سال تکرار شده است، لذا حمایت از تولید یک وظیفه شرعی است.

وی با اشاره به نقش بانکها در حمایت از تولید تصریح کرد: بانکها با ارائه تسهیلات در طرح های توسعه ای شرکتها می‌توانند در‌کنار بنگاه های اقتصادی باشند و نقش خود را در این‌ زمینه ایفا نمایند.

مدیرعامل ‌فولاد‌ هرمزگان‌ بر لزوم ارائه خدمات‌ بانکی به کارکنان فولاد هرمزگان توسط بانک ملت در‌جهت ایجاد رضایتمندی کارکنان تاکید کرد‌ و‌ ارائه تسهیلات کم بهره و ایجاد شعبه بانک‌ ملت در محل شرکت فولاد هرمزگان را خواستار شد .

مدیرعامل بانک‌ ملت نیز ضمن تقدیر ‌و‌ تشکر‌ از شرکت فولاد هرمزگان‌ ، حمایت همه جانبه خود را از ‌ فعالیت های توسعه‌ای شرکت فولاد هرمزگان اعلام کرد.

وی با اشاره به ارتباط نزدیک شعب بانک ملت در استان هرمزگان با فولاد هرمزگان گفت: آماده ایم تا با ارائه تسهیلات به طرح های توسعه‌ای شرکت فولاد هرمزگان‌، نقش خود را در حمایت از‌ تولید ایفا نماییم. 

دولت آبادی همچنین تصریح‌ کرد‌: با پیشنهادهای دکتر معروفخانی جهت ارائه تسهیلات کم بهره به کارکنان و ایجاد شعبه بانک ملت در فولاد هرمزگان موافق هستیم و انشاالله هماهنگی این موارد انجام‌ خواهد‌ شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها