صنایع شیر ایران در «مهمونی ۱۰کیلومتری» غدیر درخشید

*استقبال کم نظیر مردم از سفره مهمونی پگاه*

شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، با برپایی غرفه پذیرایی و اهدای هدایا در جشن مردمی مهمونی ۱۰ کیلومتری مشارکت کرد.

*استقبال کم نظیر مردم از سفره مهمونی پگاه*

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در روز عید غدیر، سفره مهمونی پگاه در میدان ونک تهران گسترده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ میزبان شهروندان تهرانی بود که با استقبالی کم نظیری روبرو شد. 

گفتنی است، مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر، با حضور  ۶۰۰ مجموعه، حد فاصل چهار راه ولی عصر (عج) تا چهار راه پارک‌وی برگزار شد که غرفه پگاه حدود ۲ ساعت بیشتر از زمان بندی مراسم به بیش از ۲۵ هزار نفر از مردم تهران خدمت رسانی کرد.

*پذیرایی شیرین پگاه*

صنایع شیر ایران و شرکت‌های تابعه این مجموعه در سفره خود انواع  آبمیوه های پگاه(پدیده)، نوشیدنی های رادلر و شیرهای طعم دار استریل را به همراه کیک برای میزبانی شهروندان قرار داده بود و علاوه بر این، با اهدای هدایای تبلیغاتی و بادکنک به کودکان یکی از ایستگاه های پر ازدحام مردم در این جشن بود.

در این برنامه علی اصغر محمدپور مدیرعامل و جمعی از مدیران و همکاران صنایع شیر ایران و شرکت‌های تابعه نیز با حضور در غرفه‌های پگاه از شهروندان پذیرایی کردند.

گفتی است، شرکت‌ها و شعب تابعه پگاه نیز در بیش از ۳۰ ایستگاه در سراسر کشور با برپایی ایستگاه صلواتی نسبت به برپایی جشن غدیر اهتمام داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها