بزرگترین صرافی‌های دیجیتال در آستانه ورشکستگی

با کاهش شدید ارزهای دیجیتال،برخی از بزرگترین صرافی های دیجیتال جهان در آستانه ورشکستگی و ضرر ۲۷۰ میلیون دلاری قرار گرفته‌اند.

بزرگترین صرافی‌های دیجیتال در آستانه ورشکستگی

به گزارش مستقل آنلاین خبرگزاری رویترز نوشت:

یک منبع آگاه به خبرگزاری رویترز گفت: صرافی ارزهای دیجیتال Blockchain.com ممکن است 270 میلیون دلار بابت وام های خود به صندوق سرمایه گذاری رمزنگاری متضرر شده باشند و در آستانه ورشکستگی باشند.

 به گفته سخنگوی شرکت، پیتر اسمیت، مدیر اجرایی Blockchain.com در نامه‌ای به سهامداران گفت شرکت مطبوعش به سرعت در حال ورشکستگی است و تأثیر پیش‌فرض آن تقریباً 270 میلیون دلار وام‌های ارز دیجیتال و دلار آمریکا از Blockchain.com است. این خبر ابتدا توسط CoinDesk گزارش شد.

 در اوایل این هفته، Genesis Trading صرافی دارایی دیجیتال نیز اعلام کرد که در معرض ورشکستگی قرار گرفته است، اما پس از شکست صندوق تامینی در پاسخگویی به مارجین، ضررهای خود را کاهش داده است.  

 افزایش شدید نرخ توسط فدرال رزرو ایالات متحده و ترس از رکود منجر به آشفتگی در سهام و جرقه فروش ارزهای دیجیتال شده است.  زمستان کریپتو به چندین شرکت در این بخش از جمله پلتفرم وام دهی Celsius Network و Voyager Digital (VOYG.TO) ضربه زده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها