سفیر کوبا در بازدید از داروسازی فارابی:

داروسازی فارابی بواسطه تولید آنتی بیوتیک شرکت بزرگی است

سفیر کوبا گفت: با ایران روابط سیاسی خوبی داریم و به دنبال این هستیم که روابط را در بخش اقتصادی و بخصوص بهداشت و دارو افزایش دهیم.

داروسازی فارابی بواسطه تولید آنتی بیوتیک شرکت بزرگی است

به گزارش شستا رسانه،  آلبرتو گونزالس کاسالس سفیر کوبا در ایران به همراه اعتباریان معاون غذا و دارو اصفهان و شیروان چی مسئول امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شرکت داروسازی فارابی دیدار کردند. 

گونزالس کاسالس سفیر کوبا در دیدار با علی همایونی مدیرعامل شرکت داروسازی فارابی گفت: از اینکه در داروسازی فارابی پذیرای ما هستید تشکر می‌کنم. ما با ایران روابط سیاسی خوبی داریم و به دنبال این هستیم که روابط را در بخش اقتصادی و بخصوص بهداشت و دارو افزایش دهیم.

وی افزود: بین ایران و کوبا مذاکرات و توافقات دوجانبه‌ای درزمینه همکاری‌های مختلف صورت گرفته که یکی از مهمترین بخش‌ها بخش داروست و ما سوابق خوبی در این زمینه با ایران در مورد تولید واکسن داشته‌ایم. ما امیدواریم که با کمک شما تحریم‌ها را بی‌اثر کنیم. ما از وزارت بهداشت ایران و سازمان غذا و دارو تشکر می‌کنیم که باعث ارتباط ما و شما و سفر ما به اصفهان شد. فارابی بواسطه تولید آنتی بیوتیک شرکت بزرگی است . در آینده تولید داروهای ضد سرطان می تواند ظرفیت مناسب همکاری های بین کوبا و ایران باشد.

همایونی،مدیرعامل شرکت فارابی در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به سفیر کوبا گفت: همکاری هایی در زمینه تولید واکسن بین دو کشور انجام شده است و ارتباط دو کشور در این زمینه بیش از ۱۵ سال می باشد. برای ما فرصت فروش فراورده های نهایی دارویی در کشور کوبا فرصت مناسبی جهت توسعه صادرات است.

وی افزود: داروسازی فارابی با تولید محصولات با کیفیت و تلاش بر ارایه محصولات جدید در کوتاه ترین زمان ممکن به دنبال گسترش سبد محصولات و توسعه بازار است، در چند سال گذشته صادرات دارو به دلیل شرایط خاصی که بوجود آمد کم شد ولی ما به دنبال استفاده از فرصت های صادراتی هستیم.

مدیرعامل شرکت داروسازی فارابی تشرییح کرد: ما بزرگترین تولید کننده آنتی بیوتیک خوراکی در ایران هستیم و می توانیم نیاز های شما را در این بخش و در آینده در بخش داروهای ضد سرطان تامین کنیم. خوشحالم که جناب سفیر به عنوان یک مقام عالی رتبه از کشور کوبا در داروسازی فارابی حضور دارید و این نشان از جدیت شما در همکاری های متقابل دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها